banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8761 - 06 oct 02:33

Persoanele autorizate trebuie să facă plăți anticipate până pe 15 septembrie

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 08 sepembrie 2007

Direcția Generală a Finanțelor Publice anunță că 15 septembrie este ultima zi pentru efectuarea plăților anticipate pe trimestrul III de către persoanele fizice care obțin venituri din activități independente, din cedarea folosinței bunurilor, cu excepția veniturilor din arendare

Direcția Generală a Finanțelor Publice anunță că 15 septembrie este ultima zi pentru efectuarea plăților anticipate pe trimestrul III de către persoanele fizice care obțin venituri din activități independente, din cedarea folosinței bunurilor, cu excepția veniturilor din arendare. De asemenea, 25 septembrie este ultima zi în care depunerea formularului 100 - „Declarația privind obligațiile de plată la bugetul general consolidat” pentru obligațiile de plată cu termen lunar și plata acestor obligații - predarea raportului lunar al memoriei fiscale de către agenții economici care utilizează aparate de marcat electronice fiscale. Tot atunci mai trebuie depuse formularele 300 - „Decont de taxă pe valoarea adăugată” de către plătitorii de TVA și formularul 301 „Decont special de taxă pe valoarea adăugată”, de către persoanele neînregistrate ca plătitori de TVA și persoane care sunt înregistrate numai pentru achiziții intracomunitare, în cazul în care au obligația plății TVA pentru operațiunile prevăzute la articolul 1.563 din Codul Fiscal. Pentru declarațiile care se depun în format electronic, se utilizează programele de asistență puse la dispoziția contribuabililor, gratuit, de unitățile fiscale, sau care pot fi descărcate de pe pagina web a Ministerului Economiei și Finanțelor – www. mfinante.ro.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie