Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 19:13

Pepco face angajări pentru magazinul din Braşov

Autor:

Publicat la 29 decembrie 2015

CV-urile se depun în ianuarie, deocamdată pentru posturile de conducere

Pepco face angajări pentru magazinul din Braşov
Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, încălţăminte şi accesorii cu preţuri mici, îşi continuă expansiunea pe piaţa din România, urmând să deschidă în curând un magazin la Braşov. De altfel, compania a postat deja anunţuri de recrutare pe site-urile de profil, căutând un şef şi un adjunct pentru magazinul pe care urmează să îl deschidă la Braşov, data până la care pot fi depuse CV-urile fiind 30 ianuarie 2016. 
Cei care îşi doresc să aplice la aceste posturi trebuie să aibă minim studii medii şi doi ani experienţă în retail, să fie rezistenţi la stres, să fie orientaţi către client, să ştie să opereze un calculator şi să aibă abilităţi de planificare şi organizare. Sunt avantajaţi la angajare candidaţii care vorbesc limba engleză. 
Polonezii au deja în România peste 20 de magazine la doar un an de la intrarea pe piaţa locală. Intrarea în România s-a făcut după ce brandul a cucerit deja pieţele din regiune, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia şi Ungaria. În Polonia, prima piaţă a Pepco, povestea brandului începe în 2004, iar în circa un deceniu au fost deschise deja aproape 600 de magazine. 
Polonia are o populaţie de 38 de milioane de locuitori, de aproape două ori mai mare decât a României.
Businessul Pepco este parte a unui concern sud-african – Pepkor – care are o istorie de 50 de ani şi care a ajuns la 3.000 de magazine în Europa, Africa şi Australia sub mai multe branduri precum Best&Less, Pep sau Ackermans, potrivit site-ului companiei. Acesta din urmă spre exemplu este destinat pieţei din Africa, în timp ce Pepco este brandul cu care se dezvoltă în Europa compania.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie