Curs BNR

1 EUR = 4.7218 RON

1 USD = 4.2434 RON

1 GBP = 5.2941 RON

1 XAU = 194.6143 RON

1 AED = 1.1552 RON

1 AUD = 2.9577 RON

1 BGN = 2.4142 RON

1 BRL = 1.1247 RON

1 CAD = 3.2319 RON

1 CHF = 4.2986 RON

1 CNY = 0.6172 RON

1 CZK = 0.1852 RON

1 DKK = 0.6325 RON

1 EGP = 0.2556 RON

1 HUF = 1.4518 RON

1 INR = 0.0615 RON

1 JPY = 3.9255 RON

1 KRW = 0.3591 RON

1 MDL = 0.2415 RON

1 MXN = 0.2225 RON

1 NOK = 0.4901 RON

1 NZD = 2.8374 RON

1 PLN = 1.1104 RON

1 RSD = 0.0401 RON

1 RUB = 0.0673 RON

1 SEK = 0.4492 RON

1 TRY = 0.7418 RON

1 UAH = 0.1664 RON

1 XDR = 5.8479 RON

1 ZAR = 0.3042 RON

Editia 7318 - 21 oct 22:42

Pepco face angajări pentru magazinul din Braşov

Autor:

Publicat la 29 decembrie 2015

CV-urile se depun în ianuarie, deocamdată pentru posturile de conducere

Pepco face angajări pentru magazinul din Braşov
Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, încălţăminte şi accesorii cu preţuri mici, îşi continuă expansiunea pe piaţa din România, urmând să deschidă în curând un magazin la Braşov. De altfel, compania a postat deja anunţuri de recrutare pe site-urile de profil, căutând un şef şi un adjunct pentru magazinul pe care urmează să îl deschidă la Braşov, data până la care pot fi depuse CV-urile fiind 30 ianuarie 2016. 
Cei care îşi doresc să aplice la aceste posturi trebuie să aibă minim studii medii şi doi ani experienţă în retail, să fie rezistenţi la stres, să fie orientaţi către client, să ştie să opereze un calculator şi să aibă abilităţi de planificare şi organizare. Sunt avantajaţi la angajare candidaţii care vorbesc limba engleză. 
Polonezii au deja în România peste 20 de magazine la doar un an de la intrarea pe piaţa locală. Intrarea în România s-a făcut după ce brandul a cucerit deja pieţele din regiune, respectiv Polonia, Cehia, Slovacia şi Ungaria. În Polonia, prima piaţă a Pepco, povestea brandului începe în 2004, iar în circa un deceniu au fost deschise deja aproape 600 de magazine. 
Polonia are o populaţie de 38 de milioane de locuitori, de aproape două ori mai mare decât a României.
Businessul Pepco este parte a unui concern sud-african – Pepkor – care are o istorie de 50 de ani şi care a ajuns la 3.000 de magazine în Europa, Africa şi Australia sub mai multe branduri precum Best&Less, Pep sau Ackermans, potrivit site-ului companiei. Acesta din urmă spre exemplu este destinat pieţei din Africa, în timp ce Pepco este brandul cu care se dezvoltă în Europa compania.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional