Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 15:03

Patru oferte pentru proiectarea şi construirea terminalului Aeroportului Braşov

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 12 februarie 2019

Patru oferte pentru proiectarea şi construirea terminalului Aeroportului Braşov

Luni, la ora 15.00, a expirat termenul de depunere a ofertelor privind achiziția proiectării și construirii terminalului de pasageri al Aeroportului Internațional Brașov - Ghimbav (AIBG). Conform datelor din sistemul electronic de achiziții publice, Consiliul Județean Brașov a primit patru oferte din partea firmelor SC Bog'Art SRL București, SC Construcţii SA Sibiu, SC Kesz Construcţii România SRL Cluj și SC Porr Construct SRL București.
„Ne bucurăm că proiectarea și construirea terminalului de pasageri al AIBG a suscitat un interes mare din partea firmelor de construcții. Așadar, avem de unde selecta și sperăm ca etapele de evaluare să fie parcurse fără probleme, astfel încât în cel mai scurt timp posibil să desemnăm un câștigător și să începem lucrările”, a spus președintele Consiliului Județean Brașov, Adrian  Veștea.
Valoarea totală estimată a contractului este de 184.671.650 lei (39.637.620 euro, la cursul de schimb 4,6590 lei = 1 euro), însă, având în vedere că este vorba de o licitaţie, suma finală ar putea fi mai mică.
Pentru realizarea terminalului AIBG, administrația județeană a colaborat cu celebrul arhitect brașovean Dorin Ștefan, care a prezentat două soluții arhitecturale. A fost agreată varianta mai puțin costisitoare, având în vedere că lucrarea este finanțată integral de către Consiliul Județean Brașov. Pentru această variantă s-au cerut avizele privind fluxurile de pasageri, de la instituțiile cu responsabilități în domeniu (SRI, Poliția de Frontieră și Direcția Vamală), iar acestea au fost obținute în baza planurilor finale ale terminalului, care relevă o suprafață desfășurată de 11.780 mp la care se adaugă o suprafață de 510 mp, reprezentând terase construite deschise și acoperite în afara perimetrului construit.
În cadrul ședinței Consiliului Județean Brașov din 30 octombrie 2018 au fost aprobați indicatorii tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții „Terminal de pasageri – Aeroport Internațional Brașov - Ghimbav” – etapa a III-a, indicatori care respectă condiționalitățile din punct de vedere tehnic și al suprafeței desfășurate, convenite cu instituțiile menționate mai sus.


Valoarea și suprafața terminalului:
Valoare totală, inclusiv TVA: 184.671.650 lei (39.637.620 euro, la cursul de schimb 4,6590 lei = 1 euro)
Valoare totală, exclusiv TVA: 155.186.260 lei (33.308.920 euro), din care Construcții +Montaj, inclusiv TVA: 111.054.250 lei (23.836.500 euro)
Construcții+Montaj, exclusiv TVA: 93.322.900 lei (20.030.670 euro)
Suprafața construită a terminalui: 4092 mp
Suprafață subsol: 3113 mp
Suprafață parter: 4092 mp
Suprafață etaj:  4575 mp
Aria desfășurată: 11780 mp
Volum: 64775 mc
Înălțime subsol: 4,30-4,20 m
Înălțime parter: 5,95 m
Înălțime etaj: 4,05-7,27 m
Suprafață terase construite deschise și acoperite, în afara perimetrului construit al terminalului, care vor face parte din viitoarea extindere:  510 mp (spre parcarea publică pe laturile nord-est și sud-vest)
Structura constructivă a terminalului:
- fundații tip radier cu grinzi, pereți beton armat la subsol, stâlpi, grinzi principale și secundare metalice, planșee din tablă cutată cu suprabetonare;
- planșeu acoperiș metalic alcătuit din grinzi principale și secundare parțial din tablă cutată cu suprabetonare. Învelitoare alcătuită din panouri metalice tristrat pentru acoperiș;
- fațade sistem perete cortină din oțel autoportant;
- pereți interiori de compartimentare ușori din gips carton obișnuit și rezistent la foc în funcție de destinația încăperilor;
- finisaje pereți zugrăveli, vopsitorii, placaje faianță, pardoseli din piatră naturală, gresie porțelanată mată antiderapantă de interior, pardoseli din PVC antistatic, rășini epoxidice industriale pentru trafic greu.

+7 -0

Comentarii

Alexandra

2019-03-21 08:53:19


Noroc cu voi ardelenii care ați pus coada la prună! Atâta prostie mai rar.

Sitarus. Mihail

2019-02-12 11:40:48


Va multumim daca va fii finalizat Aeroportul. Pentru a nu ne mai deplasa la Sibiu sau Bucuresti . Ar fi bine ,nu neam mai delpasa la Sibiu sau Bucuresti. Bravooooo

ella

2019-02-12 07:17:53


Va rog renuntati la bucuresteni.Proiectele in care sunt implicati sunt sortite esecului.Eu nu cumpar nici produse care provin din sud pentru ca nu am incredere.Acolo este raiul inselaciunilor,a spagilor si a marilor hotii.

rammstein

2019-02-11 19:57:52


asta-i ca in bancul lui grigore moisil cu prima casa de tolerante in romania !!!!....cei destupati la minte il stiu!!!...

Gelulache

2019-02-11 16:02:18


Nu s-ar putea da deoparte firmele de mitici? Că ăștia sunt și scumpi și neserioși. Și ar rămâne și banii în Ardeal.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie