Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 18:35

Patru capete de linie ale RAT au devenit oficial autogări

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 15 iunie 2015

Terminalele de la Triaj, Rulmentul, Poienelor şi Bartolomeu vor putea fi folosite şi de alţi operatori de transport

Patru capete de linie ale RAT au devenit oficial autogări
O parte dintre modernele capete de linie ale Regia Autonomă de Transport Braşov, deschise publicului la finele anului trecut, funcţionează mai nou şi ca autogări. Astfel, transportatorii care execută curse intra şi interjudeţene pot folosi terminalele de la Triaj, Rulmentul, Poienelor şi Bartolomeu (Stadionul Municipal) pentru îmbarcare şi debarcarea călătorilor. RAT a obţinut toate licenţele necesare pentru ca terminalele să funcţioneze în regim de autogară, ţinând cont că au fost construite după toate standardele europene şi au dotările necesare în acest sens, de la săli de aşteptare şi puncte de informare, la parcări. În conformitate cu informaţiile publicate pe portalul ratbv.ro, Regia Autonomă de Transport le poate oferi transportatorilor şi servicii de dispecerizare, respectiv coordonare, dirijare şi urmărire a desfăşurării circulaţiei mijloacelor de transport persoane pe traseele şi graficele orare stabilite de către operatorii acestora. 
Efectul urmărit constă în reducerea suprapunerilor cu traseele de transport urban. De asemenea, unul dintre obiectivele proiectului de modernizare al acestor terminale îl constituie realizarea unor noduri de transfer a populaţiei care locuieşte în împrejurimile municipiului Braşov, dar se deplasează către şi de la locul de muncă sau şcoală în Braşov, putându-se astfel evita supraaglomerarea căilor rutiere ale municipiului. „Acest proiect stă la baza realizării unui sistem integrat de transport public care să contribuie la dezvoltarea economică, socială şi culturală a întregii regiuni şi care va prezenta o serie de avantaje pentru populaţia deservită”, au precizat reprezentanţii Primăriei Braşov odată cu finalizarea capetelor de linie. 
+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie