Curs BNR
1 EUR = 4.9774 RON
1 USD = 4.3833 RON
1 GBP = 5.8304 RON
1 XAU = 464.4611 RON
1 AED = 1.1933 RON
1 AUD = 2.7957 RON
1 BGN = 2.5449 RON
1 BRL = 0.7714 RON
1 CAD = 3.1559 RON
1 CHF = 5.2813 RON
1 CNY = 0.6015 RON
1 CZK = 0.1993 RON
1 DKK = 0.6668 RON
1 EGP = 0.0860 RON
1 HUF = 1.2223 RON
1 INR = 0.0513 RON
1 JPY = 3.0556 RON
1 KRW = 0.3047 RON
1 MDL = 0.2538 RON
1 MXN = 0.2227 RON
1 NOK = 0.4191 RON
1 NZD = 2.6097 RON
1 PLN = 1.1646 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0530 RON
1 SEK = 0.4526 RON
1 TRY = 0.1141 RON
1 UAH = 0.1048 RON
1 XDR = 5.9383 RON
1 ZAR = 0.2318 RON
Publicat la 12 martie 2025
Acesta va fi o alternativă la strada 13 Decembrie
Aflat de mulţi ani în agenda autorităţilor locale, pasajul Tractorul – Griviţei este acum în etapa elaborării Studiului de fezabilitate. Documentaţia aferentă investiţiei a fost depusă la Agenţia pentru Protecţia Mediului (APM) Braşov, iar în perioada următoare Studiul de fezabilitate (prin care va fi stabilită şi valoarea estimată a lucrărilor) va fi supus aprobării Consiliului Local Braşov. După ce vor fi încheiate aceste formalităţi, municipalitatea braşoveană va putea lansa procedurile de atribuire pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor.
A fost luat în calcul proiectul de modernizare a căii ferate Braşov – Sighişoara
Conform documentaţiei depuse la APM Braşov, noul pasaj va asigura legătura între str. I.C. Brătianu şi Bulevardul Griviţei. Pasajul şi amenajările conexe vor avea lungime totală de 839 m şi o lăţime totală de 25,8 m şi va trece peste magistrala feroviară Braşov – Sighişoara, fiind pproiectat astfel încât să permită permite dezvoltarea viitoare a căii ferate (conform proiectului de modernizare aflat în derulare).
Acesta va avea două benzi pentru vehicule (fiecare având o lăţime de 3,5 m), două trotuare (fiecare cu lăţimea de 2 m), două piste pentru biciclişti (fiecare cu lăţimea de 1,5 m), parapete de protecţie şi sistem de iluminat. Accesul pietonal la capetele pasajului se va face prin intermediul scărilor din beton.
Soluţie provizorie pentru captarea apelor pluviale
Pe de altă parte, în documentaţia depusă la APM se arată că, pentru început, pasajul nu poate fi racordat la reţeaua de canalizare, iar pentru a asigura atât epurarea primară, cât şi colectarea conformă a apelor pluviale, au fost prevăzute separatoare de hidrocarburi şi bazinele de retenţie/ de evaporare. „Proiectul include toate elementele care să permită conectarea la reţeaua de canalizare, atunci când proiectul derulat (ce vizează canalizarea, n.r.) va ajunge în zona pasajului rutier”, se arată în documentaţia depusă la APM Braşov.
nu este nici un comentariu
Reparaţii acoperişuri, placă polistiren, hidroizolaţii beton, dulgherie. 0756/857.052.
2025-05-23 citeste mai multPreţurile medii ale apartamentelor de vânzare – vechi şi noi – au înregistrat, în februarie, în România, o creştere de 12% comparativ cu aceeaşi lună[...]
2025-03-12 citeste mai multO aeronavă Boeing 787- Dreamliner a companiei aeriene spaniole Air Europa a aterizat la Braşov. Este primul Dreamliner care atinge pista la AIBG. Aeronavele Boeing 787-Dreamliner au fost primele din[...]
2025-03-12 citeste mai multProiectul este derulat de Consiliul Judeţean Braşov şi este într-o fază incipientă
2025-03-12 citeste mai mult103.000 de lei este cuantumul total al amenzilor pe care le-au lăsat patronilor braşoveni inspectorii de muncă, în urma controalelor făcute pe parcursul lunii februarie2025 la angajatori.[...]
2025-03-12 citeste mai mult
Adaugă un comentariu