Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 05:32

Pasajul Independenței va fi ori subteran, ori suprateran

Autor: Cristina BÃILÃ

Publicat la 04 februarie 2010

În acest an va fi realizat proiectul tehnic și vor începe lucrările la modernizarea a actualului pasajul peste calea ferată din capătul străzii Independenței

Pasajul Independenței va fi ori subteran, ori suprateran În acest an va fi realizat proiectul tehnic și vor începe lucrările la modernizarea a actualului pasajul peste calea ferată din capătul străzii Independenței. Aceasta reprezintă cea de a doua ieșire din cartierul Tractorul, pe lângă cea de pe strada 13 Decembrie. Actualul pasaj se află într-o stare avansată de degradare, traversarea făcându-se acum cu mare greutate de către mașini. „Acest pasaj trebuie modernizat, pentru că face legătura între cartierele Tractorul și Bartolomeu, dar mai ales asigură un traseu mai ușor pentru cei care vor să ajungă din cartierul Tractorul spre DN 1, DN 13 și DN 73. Încercăm ca în acest an să demarăm lucrările, acum analizăm soluția tehnică. Avem în vedere ori o traversare subterană, ori una supraterană. În acest fel nu se va mai sta nici la semafor”, ne-a declarat viceprimarul Miklos Gantz. În cazul în care se va realiza un pasaj subteran, acesta va avea două benzi, câte una pe fiecare sens, precum și acces pietonal. În cazul în care se va realiza a doua variantă, de pasaj suprateran, atunci acesta va pleca din strada Independenței și va coborî chiar înainte de actualul Pasaj Fartec. „Ambele variante vor fi analizate în perioada următoare și vom decide, împreună cu specialiștii, care va fi varianta cea mai bună pentru această zonă. Bineînțeles, aici intervine și factorul costuri, de aceea vom vedea și care variantă, cea subterană sau supraterană, este mai bună”, a adăugat viceprimarul Miklos Gantz.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie