Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 09:55

Pasajul Fartec este, deocamdată, tot la stadiul de „ridicare” a primului tronson din cele patru. Lucrarea era programată, iniţial, acum o lună

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 27 octombrie 2020

Pasajul Fartec este, deocamdată, tot la stadiul de „ridicare” a primului tronson din cele patru. Lucrarea era programată, iniţial, acum o lună

Primul tronson din cele patru ale Pasajului Fartec ar fi trebuit predat „la cheie” acum mai bine de-o lună. Cum socoteala de-acasă nu se prea potriveşte cu cea din târg, constructorul a avut parte de o nouă sincopă. Astfel, abia zilele acestea primul tronson ar urma să fie finalizat, respectiv să fie ridicat pe poziţie la nivelul părţii carosabile. Toate cele 4 tronsoane vor trebui însă ridicate, astfel că o să mai dureze până când lucrarea va fi finalizată, deşi constructorul încă speră, că dacă va fi vreme bună, să finalizeze întregul proiect până la data de 31 decembrie.
Potrivit situaţiei de lucrări transmise Primăriei Braşov, până la această oră, s-a reuşit finalizarea lucrărilor la partea de infrastructură, respectiv de sub pasaj, la primul tronson se vor monta aparatele de reazem şi va fi ridicat la nivelul părţii carosabile, la cel de-al doilea tronson lucrările sunt destul de avansate la partea de suprastructură urmând să se facă ridicarea, iar la cel de-al treilea se montează armătura la partea de suprastructură. Abia după ce se finaliza complet cel de-al doilea tronson va intra în lucru şi ultima bucată de pasaj, însă nu există nici un termen cert când va fi acest moment.
Primarul ales al Braşovului, Allen Coliban, a declarat într-un interviu acordat revistei de business Forward Braşov că după ce va avea acces la întregul istoric al acestui proiect va putea să se pronunţe în ceea ce priveşte evoluţia lucrărilor de pe şantier şi cum ar putea fi acestea grăbite, astfel încât braşovenii să scape de disconfortul restricţiilor de circulaţie din zonă.
Pasajul a fost construit la începutul anilor ‘70 şi în momentul începerii lucrărilor se afla într-o stare de degradare foarte accentuată. Lucrarea a fost una dificilă, pentru că multe dimensiuni ale componentelor pasajului erau atipice şi nu respectă standardul din proiectul iniţial. Astfel, fiecare pilon şi fiecare element a avut nevoie de foarte multă manoperă, astfel că evoluţia proiectului a fost destul de lentă. (BizBrasov.ro)

+0 -5

Comentarii

'Gheorghe'

2020-10-27 09:53:25


'Multe explicații. Numai că, de câte ori merg la marile magazine din zonă, mă intreb la ce mai folosește sera sub care ar trebui să lucreze cineva !'

'cristian'

2020-10-27 05:08:23


'Poate ni se comunica bani cheltuiti cu aceasa reparatie capitala a podului in comparatie cu constructia unuia nou avand in vedere timpul enorm de lung pentru reparare.Probabil este mai ieftin sa faci unul nou.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie