Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 16:00

Opriiiți trenul!!! Mecanicul în tufe, locomotiva la vale, cu 100 de km/h!

Autor: Manuela APOPEI

Publicat la 20 iunie 2012

Locomotiva a parcurs 6 km din halta Dârste înainte de a se răsturna într-o curbă, smulgând firele de înaltă tensiune și dărâmând doi stâlpi

Opriiiți trenul!!! Mecanicul în tufe, locomotiva la vale, cu 100 de km/h! Locomotiva a parcurs 6 km din halta Dârste înainte de a se răsturna într-o curbă, smulgând firele de înaltă tensiune și dărâmând doi stâlpi. Se pare că mecanicul, cu o vechime de 20 de ani de activitate, coborâse pentru a preda și prelua documente, dar exista și suspiciunea că părăsise locomotiva pentru a-și face nevoile. Cauzele accidentului feroviar sunt cercetate acum de procurori și polițiști TF O locomotivă aparținând unei companii feroviare private circula ieri dimineață, în jurul orei 7.00, pe o șină secundară din zona Timiș Triaj, unde executa operațiuni specifice de manevră. În halta Dârste din Brașov, mecanicul s-a dat jos din cabină, iar locomotiva, dintr-o defecțiune tehnică sau pentru că nu a fost asigurată, a pornit singură pe șine. Mecanicul a alergat inutil pe lângă mastodontul de oțel, fără să poată să facă ceva pentru a-l opri. Locomotiva a parcurs 6 km din halta Dârste, cu o viteză de peste 100 de km la oră, înainte de a se răsturna într-o curbă la dreapta, smulgând firele de înaltă tensiune și dărâmând doi stâlpi. „Mecanicul a coborât pentru a desfășura alte activități de serviciu, timp în care locomotiva s-a pus în mișcare și a circulat pe linia către stația CFR Brașov - Triaj. Este o linie secundară, aflată în circulație, a trecut peste toate macazele, comisia de anchetă urmează a stabili cauzele”, a precizat comisar șef Valentin Nechita, Poliția Transporturi Feroviare Brașov. După aproximativ 6 km, în care a ajuns la o viteză de peste 100 de km la oră, locomotiva a deraiat într-o curbă. „Cauza răsturnării este probabil viteza și faptul că calea ferată se află într-o ușoară curbă. E posibil să fi mers 5-6 kilometri”, a mai precizat reprezentantul Poliției TF. Mecanicul de locomotivă lucrează de peste 20 de ani în domeniu și a fost audiat imediat după producerea incidentului de către procurori și polițiști, care îl cercetează în prezent pentru distrugere și semnalizare falsă. La fața locului au intervenit și pompierii. „S-a intervenit cu un echipaj cu apă și spumă și cu un echipaj SMURD. În urma accidentului, firele de înaltă tensiune au fost rupte, astfel încât a existat pericolul electrocutării persoanelor care erau în zonă. S-a luat imediat măsurile de protecție și siguranță, a fost întrerupt accesul în zonă și nu existat pericolul producerii unei explozii”, a declarat Ciprian Sfreja, purtător de cuvânt ISU Brașov. Dacă locomotiva nu sărea singură de pe șine, în zona imediat următoare curbei ar fi intrat în linie dreaptă, unde autoritățile ar fi încercat să o deraieze controlat. Pentru repunerea utilajului pe șine s-a apelat la o macara de mare tonaj. Cercetările pentru stabilirea cauzelor exacte ale accidentului vor fi desfășurate de polițiștii TF, dar și de procurorii de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Brașov.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie