Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 07:01

Opinii pro şi contra pe tema introducerii transportului metropolitan în Ghimbav

Autor:

Publicat la 28 iunie 2019

Opinii pro şi contra pe tema introducerii transportului metropolitan în Ghimbav

Problema amenajării unor refugii pentru staţiile de autobuz în perspectiva apropiată a introducerii transportului metropolitan a stârnit şi continuă să stârnească vii dispute.
Au fost stabilite locurile unde vor fi staţiile în oraş, locuri unde deja s-au montat şi stâlpii galben-negru cu tăbliţa pe care stă inscripţionat nr 210 (linia Ghimbav) şi numele staţiei.
Viceprimarul Fliundra, care nu mai are atribuţii de primar, spune că s-a bugetat o sumă care să asigure achiziţia de refugii moderne cu un design care să reprezinte şi să se identifice cu oraşul, aceste refugii urmând să fie iluminate pe timp de noapte, să fie dotate cu afişaj electronic care să arate ora sosirii autobuzelor şi alte informaţii utile pentru cetăţeni.
„Din păcate încă nu s-a dat drumul la procedurile de licitaţie, de aceea fac apel şi pe această cale la ordonatorul de credite să urgenteze această achiziţie”, declara viceprimarul.
Biletul va costa 2,5 lei, va fi valabil 50 de minute, iar frecvenţa curselor va fi din 30 în 30 de minute. Pentru vânzarea biletelor de călătorie vor fi purtate discuţii cu cei care deţin magazine în apropierea staţiilor.
Părerile cetăţenilor, navetişti sau nu, sunt însă împărţite/diverse. Unii spun că intervalul de 30 de minute este prea mare, staţiile prea numeroase, traseul prea ocolitor, ca să nu mai vorbim de faptul că după orele 17,30 autobuzele vor circula doar din oră în oră.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie