Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6687 RON
1 GBP = 5.8125 RON
1 XAU = 357.7647 RON
1 AED = 1.2712 RON
1 AUD = 2.9982 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8906 RON
1 CAD = 3.3943 RON
1 CHF = 5.1404 RON
1 CNY = 0.6447 RON
1 CZK = 0.1970 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0966 RON
1 HUF = 1.2610 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0228 RON
1 KRW = 0.3383 RON
1 MDL = 0.2591 RON
1 MXN = 0.2704 RON
1 NOK = 0.4231 RON
1 NZD = 2.7527 RON
1 PLN = 1.1514 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4259 RON
1 TRY = 0.1438 RON
1 UAH = 0.1172 RON
1 XDR = 6.1447 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 26 august 2013
Noua arteră, care are o lungime de 2,14 km, va lega cartierele Noua şi Astra de primul tronson al ocolitoarei Braşovului şi va facilita accesul spre zona comercială
Proiectul de amenajare a unei şosele de legătură directe între cartierele Noua şi Astra cu tronsonul I al ocolitoarei Braşovului a intrat în linie dreaptă, reprezentanţii Agenţiei de Dezvoltare Regională (ADR) Centru efectuând şi evaluarea tehnică a proiectului. După cum a precizat Sorin Toarcea, purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, reprezentanţii ADR au cerut câteva clarificări care vor trebui prezentate până la începutul lunii septembrie. „După această etapă se va efectua vizita pe teren, după care urmează semnarea contractului de finanţare”, a explicat Toarcea. Edilii au mai obţinut finanţări europene pentru astfel de proiecte, respectiv pentru Drumul Coresi, care face legătura între cartierele Tractorul şi Triaj, iar prin intermediul Companiei de Drumuri şi pentru finalizarea ultimelor tronsoane din ocolitoare.
Costul investiţiei este estimat la suma de 15,9 milioane de lei, respectiv 3,6 milioane de euro şi a fost depus pentru finanţare prin Planul Integrat de Dezvoltare, luna trecută. Noua stradă ar urma să plece din apropierea intersecţiei străzilor Prunului cu Laminoarelor şi prelungirea Poienelor, respectiv din zona fostei staţie de betoane aflată lângă poarta de acces spre platforma Roman şi să urmeze fostul traseu al căii ferate industriale care a fost dezafectată de mai mulţi ani.
Pe această nouă arteră ar urma să fie amenajate trei sensuri giratorii. Primul dintre acestea va fi la intersecţia cu prelungirea Poienelor, în apropiere de Decathlon. Apoi strada va trece pe sub pasajul de pe Calea Bucureşti, şi va ajunge în spatele Cazinoului Vesuvius şi a hipermarketului Carrefour. Conform PUZ-ului aprobat pentru această zonă, pe câmpul din spatele centrelor comerciale este prevăzută şi amenajarea unor străzi de legătură între Canam şi noua şosea, între Carrefour şi această nouă arteră, dar şi spre cazino şi Selgros. Aceste străzi sunt prevăzute în PUZ, dar nu vor fi amenajate în cadrul acestui proiect.
„Ocolitoare de shopping” va traversa apoi calea ferată, pe dedesubt, va merge o porţiune de câteva sute de metri paralel cu linia ferată spre Dârste şi va urma actualul drum nemodernizat care face legătura între tronsonul I al ocolitoarei şi staţia de betoane amenajată lângă linia de cale ferată. La intersecţia cu ocolitoarea va fi amenajat cel de-al treilea sens giratoriu.
Artera va avea o lungime totală de 2,145 km, trei sensuri giratorii, o lăţime de 7 m cu o bandă pe sens, flancată de zona verde, piste de biciclişti pe o parte şi trotuar pe cealaltă parte.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
Adaugă un comentariu