Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 18:58

O firmă privată va realiza o hartă a spaţiilor publicitare din Braşov

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 04 iunie 2019

Primăria Braşov va plăti cel mult 160.000 lei pentru acest contract

O firmă privată va realiza o hartă a spaţiilor publicitare din Braşov

Trei firme, una din Bucureşti, a doua din Cluj şi a treia din Braşov au depus oferte la o procedură de atribuire lansată de Primăria Braşov, ce vizează identificarea si inventarierea mijloacelor de publicitate amplasate pe domeniul public al municipiul Braşov şi al persoanelor fizice sau juridice. Contractul are o valoare estimată de 159.999 lei cu tot cu TVA, respectiv 134.453 lei, fără TVA, iar firma declarată câştigătoare va trebui să realizeze „harta spaţiilor publicitare” în termen de 3 luni de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor.

Vor fi număraţi chiar şi „stâlpii publicitari”
În cele trei luni, angajaţii consultantului vor trebui să verifice întreg teritoriul municipiului, care este de 12,477 hectare şi să localizeze fiecare mijloc de publicitate cu stabilirea coordonatelor. Inventarierea vizează, printre altele, afişajul de pe stâlpii RATBV şi de electricitate, faţadele clădirilor, acoperişuri sau chiar zonele unde mesajele publicitare sunt afişate direct pe sol.
În această inventariere vor fi incluse bannerele, ecranele publicitare, eşarfele sau steagurile, mesh-urile, panourile direcţionale, maşinile cu mesaje publicitare sau alte mijloace de promovare. 
Preluarea în teren a datelor se va face cu ajutorul unor echipe mobile dotată cu aparatură de specialitate. Acestea vor măsura poziţia exactă a fiecărui element publicitar, vor realiza o fotografiere a mijlocului publicitar şi vor prelua informaţii privind amplasarea acestora. Toate aceste date vor fi integrate în baza de date GIS (Geographic Information System - Sistem Informatic Geografic) a municipiului Braşov.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie