Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 07:57

O familie din Bârlad s-a extins în afacerile turistice cu o vilă în Poiana Braşov. În urmă cu 25 de ani a pornit în lumea afacerilor cu o cofetărie

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 18 ianuarie 2019

O familie din Bârlad s-a extins în afacerile turistice cu o vilă în Poiana Braşov. În urmă cu 25 de ani a pornit în lumea afacerilor cu o cofetărie

O familie de vasluieni din oraşul Bârlad a cumpărat în urmă cu doi ani o vilă în Poiana Braşov şi au amenajat-o pentru a intra în circuitul turistic. Acesta este primul business de tip turistic al familiei care a început afacerile cu o cofetărie. Familia Pricope şi-a început activitatea în urmă cu 25 de ani cu numai 600 de lei, iar la finalul anului trecut a ajuns la o cifră de afaceri de peste 14 milioane de euro, cu peste 5.000 de clienţi în medie pe zi.
„Am înfiinţat firma în 1994 cu 600 de lei. Activitatea companiei a început într-un mic spaţiu închiriat, unde produceam prăjituri şi aveam un singur angajat, iar acum avem peste 150 de salariaţi, propria cofetărie, propriul laborator şi o reţea de patru magazine. Firma a avut o evoluţie constantă, bazată pe seriozitate şi perseve-renţă, iar acest lucru s-a văzut în cifra de afaceri, care a depăşit 14 milioane de euro”, povestesc Daniela şi Florin Pricope din Bârlad, fondatorii brandului Cofetăria Berlin, deţinut de compania Berlin SRL.
În cei 25 de ani de activitate, compania şi-a diversificat obiectul de activitate, dar şi-a schimbat şi modul de desfacere a produselor pe piaţă.
Din 2006 compania a trecut de la „vânzarea la tejghea” la vânzarea tip „autoservire”. De altfel, în acelaşi an acţionarii au deschis şi primul magazin propriu al companiei, tip supermarket, iar în 2013 aveau deja patru magazine deschise pe piaţa locală, situate în principalele zone comerciale ale oraşului Bârlad. „Obiectivele permanente ale societăţii noastre au fost reinvestirea profitului, creşterea calităţii activităţii şi extinderea pieţei de desfacere prin mărirea reţelei comerciale şi diversificarea activităţilor”.
De la activitatea principală de producţie în domeniul alimentar, antreprenorii au trecut şi la comerţul produselor alimentare şi chiar turism.
În prezent, compania deţine un depozit de frig în cadrul căruia au înfiinţat o secţie de ambalare a produselor din carne congelată de pasăre şi peşte congelat, produse comercializate în cele patru magazine ale companiei. De altfel, din 2017 compania s-a extins şi în domeniul turismului, achiziţionând un spaţiu de cazare la Poiana Braşov.

+0 -4

Comentarii

Costea Ion

2019-01-18 07:52:36


Ce ne interesează de acești șoldoveni!? O pierdere de timp a fost citirea acestui articol. Vrâncene, caută în presa centrală sau colindă orașul pentru a scrie ceva cât de cât interesant, da?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie