Curs BNR

1 EUR = 4.9748 RON

1 USD = 4.5777 RON

1 GBP = 5.8147 RON

1 XAU = 359.4834 RON

1 AED = 1.2463 RON

1 AUD = 3.0641 RON

1 BGN = 2.5435 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.3626 RON

1 CHF = 5.0370 RON

1 CNY = 0.6330 RON

1 CZK = 0.2014 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0977 RON

1 HUF = 1.2880 RON

1 INR = 0.0550 RON

1 JPY = 2.9408 RON

1 KRW = 0.3369 RON

1 MDL = 0.2588 RON

1 MXN = 0.2759 RON

1 NOK = 0.4288 RON

1 NZD = 2.8014 RON

1 PLN = 1.1679 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0506 RON

1 SEK = 0.4282 RON

1 TRY = 0.1422 RON

1 UAH = 0.1154 RON

1 XDR = 6.0676 RON

1 ZAR = 0.2516 RON

Editia 8183 - 21 mai 22:49

O „bunicuţă”, întinerită la Depoul Braşov

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 18 aprilie 2024

O „bunicuţă”, întinerită la Depoul Braşov

O nouă reparaţie capitală a unei locomotive în secţia depoului din Braşov a fost finalizată în colaborare cu SCRL Braşov, după ce în toamna anului trecut a fost finalizat un proces similar pentru locomotiva EA1 242, una dintre locomotivele emblematice ale depoului. Locomotiva a fost retrasă din circulaţie scadentă la reparaţii capitale în anul 2023, fiind introdusă în procesul de reparaţie, unde colectivul de tehnicieni a realizat un set complet de reparaţii la întreaga parte electrică şi mecanica a locomotivei, fiind date jos şi reparate capital toate echipamentele.
Pe lângă reparaţia capitală prin care au fost trecute echipamentele electrice şi blocurile de tracţiune, locomotiva a primit şi o serie de echipamente noi, atât pentru funcţionare cât şi pentru confortul mecanicilor. Printre echipamentele noi montate pe locomotivă merită menţionate disjunctorul Schaltbau, pantografele Schunk, compresorul elicoidal produs de Reloc şi instalaţiile de climatizare din posturile de conducere.
Locomotiva a început probele în a doua săptămână din aprilie, iar marţi, 16 aprilie, a realizat proba finală cu trenurile IR 1630/1645, pe ruta Braşov – Bucureşti – Braşov. Testele au fost un succes, în următoarea perioadă fiind programată să treacă la programul normal de tracţiune.
Anterior, în aceeaşi secţie de reparaţii curente a depoului Braşov au fost trecute prin reparaţii asemănătoare EA 334, EA 240, EA 198, EA 199, EA 008, EA 242. La reparaţiile ample ale locomotivelor depoului Braşov participa tehnicieni din secţia de reparaţii curente a depoului, dar şi din cadrul SCRL Brasov, unitatea care se ocupa şi de toate tipurile de reparaţii pentru parcul de locomotive al CFR Călători.
Conform informaţiilor Mobilitate.eu, CFR Călători are în derulare un proces de reorganizare a parcului de locomotive, urmând ca la trenurile Interregio să fie titularizate locomotive dedicate, în vederea evitării situaţiilor când aceste trenuri primesc locomotive ce nu corespund vitezei de deplasare prevăzută în livrete. Astfel, cel puţin ca intenţie, nu ar trebui să mai existe situaţii când trenuri ce au viteza stabilită de 140-160 km/h prin livret, să primească locomotive ce pot rula cu 100-120 km/h.

Foto: Mobilitate.eu

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie