Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 16 ianuarie 2020
Foto: Un român şi-a cumpărat anul trecut un Ferrari 1,75 milioane de euro, fără TVA
2019 a fost cel mai bun an din ultimul deceniu în privinţa vânzărilor de autoturisme de lux, spun reprezentanţii mărcilor exclusiviste, care au înregistrat creşteri la toate capitolele. Numărul înmatriculărilor din această nişă a crescut cu 50% faţă de 2018.
432 şi-au luat maşină nouă şi scumpă anul trecut, mai mulţi că oricând.
Una dintre cele mai căutate masini de lux anul trecut a fost bineînţeles Lamborgini, al cărei preţ porneşte de la 175.000 de euro şi poate ajunge până la 430.000 de euro fără TVA. 27 de astfel de modele au fost vândute anul trecut, cu 20 mai multe faţă de 2018. Şi vânzările de maşini Ferrari au crescut substanţial în 2019. 19 persoane şi-au achiziţionat câte unul. Cel mai ieftin a fost 195.000 de euro, cel mai scump 1.750.000 de euro. Ferrari, Lamborghini, Bentley, Porsche sau Maserati sunt mărcile care se încadrează în această categorie, a maşinilor de lux, iar cea mai ieftină costă 150.000 de euro, fără TVA.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu