Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 13:27

Număr de telefon pentru contribuabili la ANAF

Autor:

Publicat la 16 decembrie 2015

Contribuabilii au la dispoziţie o linie telefonică pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă telefonică din partea angajaţilor Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), anunţă Agerpres. Call center-ul ANAF se poate apela la numărul unic de telefon 031 403 91 60, prin intermediul acestuia contribuabilii putând obţine informaţii generale în domeniul fiscal, precum şi informaţii cu privire la aspecte în domeniul tehnologiei informaţiei (IT). „Apelând la acest număr de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informaţii pe care le solicită prin intermediul următoarelor taste: tasta 1 - persoane fizice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică - destinată îndrumării şi asistenţei în domeniul fiscal; tasta 2 - persoane juridice - destinată îndrumării şi asistenţei în domeniul fiscal; tasta 3 - persoane fizice şi juridice - destinată asistenţei în domeniul tehnologiei informaţiei (IT)”, se menţionează într-un comunicat al ANAF. Conform documentului, în cazul în care în timpul convorbirii telefonice se constată că problematica fiscală solicitată prezintă un grad ridicat de complexitate şi dificultate, agenţii call-center pot îndruma contribuabilii către celelalte modalităţi de acordare a asistenţei: prin e-mail (prin intermediul formularului de asistenţă de pe site-ul ANAF), în scris sau la sediul organului fiscal. În ceea ce priveşte îndrumarea şi asistenţa în domeniul IT, agenţii din call-center oferă informaţii tehnice cu privire la: erori tehnice la completarea declaraţiilor, erori tehnice la depunerea declaraţiilor, erori la prezentarea certificatului, în vederea autentificării pe site-ul agenţiei, erori la autentificarea în Spaţiul Privat Virtual (SPV), erori la generarea cererilor şi descărcarea mesajelor primite în SPV sau erori la accesarea oricărei secţiuni a site-ului ANAF.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie