Curs BNR

1 EUR = 4.7218 RON

1 USD = 4.2434 RON

1 GBP = 5.2941 RON

1 XAU = 194.6143 RON

1 AED = 1.1552 RON

1 AUD = 2.9577 RON

1 BGN = 2.4142 RON

1 BRL = 1.1247 RON

1 CAD = 3.2319 RON

1 CHF = 4.2986 RON

1 CNY = 0.6172 RON

1 CZK = 0.1852 RON

1 DKK = 0.6325 RON

1 EGP = 0.2556 RON

1 HUF = 1.4518 RON

1 INR = 0.0615 RON

1 JPY = 3.9255 RON

1 KRW = 0.3591 RON

1 MDL = 0.2415 RON

1 MXN = 0.2225 RON

1 NOK = 0.4901 RON

1 NZD = 2.8374 RON

1 PLN = 1.1104 RON

1 RSD = 0.0401 RON

1 RUB = 0.0673 RON

1 SEK = 0.4492 RON

1 TRY = 0.7418 RON

1 UAH = 0.1664 RON

1 XDR = 5.8479 RON

1 ZAR = 0.3042 RON

Editia 7262 - 04 aug 13:52

Număr de telefon pentru contribuabili la ANAF

Autor:

Publicat la 16 decembrie 2015

Contribuabilii au la dispoziţie o linie telefonică pentru a beneficia de îndrumare şi asistenţă telefonică din partea angajaţilor Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), anunţă Agerpres. Call center-ul ANAF se poate apela la numărul unic de telefon 031 403 91 60, prin intermediul acestuia contribuabilii putând obţine informaţii generale în domeniul fiscal, precum şi informaţii cu privire la aspecte în domeniul tehnologiei informaţiei (IT). „Apelând la acest număr de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informaţii pe care le solicită prin intermediul următoarelor taste: tasta 1 - persoane fizice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică - destinată îndrumării şi asistenţei în domeniul fiscal; tasta 2 - persoane juridice - destinată îndrumării şi asistenţei în domeniul fiscal; tasta 3 - persoane fizice şi juridice - destinată asistenţei în domeniul tehnologiei informaţiei (IT)”, se menţionează într-un comunicat al ANAF. Conform documentului, în cazul în care în timpul convorbirii telefonice se constată că problematica fiscală solicitată prezintă un grad ridicat de complexitate şi dificultate, agenţii call-center pot îndruma contribuabilii către celelalte modalităţi de acordare a asistenţei: prin e-mail (prin intermediul formularului de asistenţă de pe site-ul ANAF), în scris sau la sediul organului fiscal. În ceea ce priveşte îndrumarea şi asistenţa în domeniul IT, agenţii din call-center oferă informaţii tehnice cu privire la: erori tehnice la completarea declaraţiilor, erori tehnice la depunerea declaraţiilor, erori la prezentarea certificatului, în vederea autentificării pe site-ul agenţiei, erori la autentificarea în Spaţiul Privat Virtual (SPV), erori la generarea cererilor şi descărcarea mesajelor primite în SPV sau erori la accesarea oricărei secţiuni a site-ului ANAF.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional