Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 02:31

Nigerienii ar vrea să bea ceaiuri de la Dacia Plant

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 01 august 2013

Exporturile de produse din plante sunt încă la un nivel infim, sub 1% din totalul vânzărilor

Nigerienii ar vrea să bea ceaiuri de la Dacia Plant

Compania Dacia Plant, producător de ceaiuri, tincturi şi siropuri, care deţine o fabrică în comuna Bod, a anunţat că în primul semestru al acestui an a realizat afaceri de 11,63 milioane de lei, nivel aproape similar celui din primul semestru al anului trecut.
Cosmina Oprea, directorul general al companiei, spune că ritmul de creştere din primele cinci luni a fost de aproximativ 25%, însă acesta  a încetinit puternic în iunie, când au fost consemnate cele mai slabe rezultate din ultimii trei ani.
Dacia Plant livrează şi pe pieţele externe, ponderea exportului fiind de sub 1% din cifra de afaceri. Printre destinaţiile externe se numără Ungaria, Spania, Germania sau Grecia. Cosmina Oprea spune că există în prezent solicitări din Nigeria.
Compania a înregistrat în 2012 o cifră de afaceri de 24,07 milioane de lei (5,4 milioane de euro) şi un profit net de 2,7 milioane de lei, potrivit informaţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Pentru acest an, compania estimează o majorare cu 10% a business-ului.

Magazinele naturiste, la jumătate din clienţi
Directorul general al Dacia Plant  spune că în ultima perioadă a observat o polarizare a consumului, care până acum nu era specifică acestei pieţe. „Informaţiile din piaţă ne arată că traficul în magazinele de profil aproape s-a înjumătăţit în ultimele două-trei luni şi de asemenea că s-a produs o anumită polarizare a consumatorilor, cei cu venituri mari continuând să achiziţioneze fără să fie influenţaţi de preţ, în schimb, cei cu venituri medii şi mici orientându-se spre produse mai ieftine sau spre promoţii”, a spus Cosmina Oprea.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie