Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 23:06

Nicio firmă interesată de proiectul de resistematizare a intersecţiei de la Stadionul Municipal Braşov

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 14 ianuarie 2022

Nicio firmă interesată de proiectul de resistematizare a intersecţiei de la Stadionul Municipal Braşov

Primăria Braşov a lansat o nouă licitaţie pentru realizarea documentaţiilor tehnice aferente reconfigurării intersecţiei de la Stadionul Municipal, asta pentru a se asigura un trafic fluent după ce se va construi noua parcare şi sala polivalentă. Noua licitaţie a fost lansată în 12 ianuarie, după ce procedura anterioară (care a avut termen de depunere a ofertelor 24 decembrie) a fost anulată după ce nu a fost depusă nicio oferte. La ambele licitaţii, valoarea estimată a contractului este de 193.750 lei, fără TVA. Termenul de depunere a ofertelor la licitaţia lansată în 12 ianuarie este 4 februarie.
În baza acestui contract, consultantul stabilit în urma acestei proceduri va trebui să propună soluţia optimă de fluidizare a traficului rutier, sistematizarea zonei, dar şi să identifice şi să elaboreze documentaţia pentru extinderea reţelelor de utilităţi pentru noile obiective ce se vor construi în zonă. Nu în ultimul rând, consultantul va trebui să stabilească situaţia juridică a terenurilor, astfel încât, în momentul în care se ia decizia începerii lucrărilor, să nu se descopere că există terenuri care nu sunt în proprietatea primăriei.
În ceea ce priveşte dimensionarea sistemului rutier, aceasta se va face luând în calcul datele reale de trafic, iar aceste informaţii vor fi obţinute de proiectant. De asemenea, proiectantul va trebui să proiecteze şi sistemul de preluare a apelor pluviale, lucru care nu se face acum în cel mai bune condiţii.
Tot în pregătirea documentaţiei tehnice, proiectantul va trebui să ţină cont de faptul că pe arterele din zonă se vor amenaja benzi dedicate pentru mijloaele de transport în comun.

+1 -5

Comentarii

'Willy'

2022-01-14 02:18:34


'Cat e parandaratul, ca ma apuc eu de ea?'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading