Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 07:16

Nici un constructor nu a ofertat lucrarea pentru modernizarea Gării Bartolomeu

Autor:

Publicat la 08 februarie 2023

Contract de 6,8 milioane de euro

Nici un constructor nu a ofertat lucrarea pentru modernizarea Gării Bartolomeu

Nicio firmă nu s-a arătat interesată să participe la licitaţia pentru modernizarea Gării Bartolomeu, lansată la finele lunii noiembrie de Regionala Braşov a Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA.
Valoarea totală estimată a contractului era de 33.410.462,81 lei, echivalentul a aproape 6,8 milioane de euro. Această sumă nu include sume provizionate/rezerve de implementare. Durata contractului este de 10 luni pentru execuţia propriu-zisă a lucrărilor, la care se adaugă dacă este cazul, maximum trei luni calendaristice pentru întreruperea lucrărilor pe timp friguros în perioada 15 noiembrie-15 martie.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare a fost data de 27 ianuarie 2023, ora 15:00. „Această procedură a fost anulată automat deoarece până la data limită de depunere a ofertelor niciunul din ofertanţii înscrişi nu a criptat oferta financiară sau nu a răspuns la toţi factorii de evaluare electronică, după caz”, se arată în anunţul din SEAP.

Peroanele, în stare avansată de degradare
Staţia Bartolomeu este situată între gările Braşov şi Ghimbav. Peronul principal, de la linia 1 este realizat din beton armat monolit, având stratul de uzură din asfalt degradat. Acesta are o lungime de 178,50 m, o lăţime variabilă, iar cota superioară este aproximativ egală cu cea a nivelului superior al şinei (NSS).
Peroanele dintre liniile 1-2, 2-3 şi 3-4 sunt realizate din beton armat monolit având stratul de uzură din asfalt degradat. Acestea au o lungime de aproximativ 250 m şi o lăţime de 2,75 m, iar cota superioară este aproximativ egală cu cea a NSS. Accesul la peroane se face pe două treceri la nivel realizate din dale prefabricate de beton.
Platforma staţiei şi zonele adiacente includ parcările, trotuarele, scările de acces şi zonele verzi situate pe terenul aflat în administrarea CNCF CFR SA. Acestea nu au mai beneficiat de îmbunătăţiri şi reparaţii de mult timp, fiind în diferite stadii de degradare, iar zonele verzi nu sunt amenajate corespunzător din punct de vedere peisagistic.
Linia 1 din staţia Bartolomeu are o lungime totală de 923 m, suprastructura este cale cu joante de tip 49 pe traverse de beton şi prezintă defecte în special pe suprafaţa de rulare: ştirbituri, bavurări, patinări şi desprinderi de material. Linia 2 are o lungime totală de 937 m şi are aceleaşi caracteristici şi defecte ca linia 1. Linia 3 are o lungime totală de 1241 m, cu suprastructura tip cale cu joante de tip 49 pe traverse de beton. Linia, ce se va dezafecta pentru realizarea peronului lat dintre liniile 2-IV, precum şi aparatele de cale şi semnalele aferente vor fi propuse spre casare. Linia IV directă are o lungime totală de 1.241 m, suprastructura este cale cu joante de tip 60 pe traverse de beton. Liniile 5-12 din staţia Bartolomeu nu sunt folosite, iar prisma de piatră spartă este colmatată 100% cu vegetaţie.

Defecte şi la linii
Aparatele de cale au reperele de rulare uzate, iar cele mai multe defecte se întâlnesc la ace şi inimile de încrucişare. În dreptul aparatelor de cale se produc cele mai multe abateri de direcţie (în plan şi profil longitudinal) ale traseului căii. Aparatele de cale prezintă uzuri, deformaţii şi defecte peste limitele admise, ce necesită a fi înlocuite parţial sau în totalitate. (BizBraşov.ro)

+3 -3

Comentarii

'AUREL AMALINEI'

2023-02-08 08:57:55


'Cine mai munceste pe doi lei'

'Barbu Gh.'

2023-02-08 06:34:35


'E cu muncă, de aceea nu vin. Dacă ar fi fost doar cu „studii”, cu „proiecte”, cu „oportunități” și alte elemente ale noii limbi de lemn economice...'

'Rammstein'

2023-02-08 04:08:19


'Si vă mai mirați de ce nu vin străini în românia!...'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie