Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 19:03

Nemulțumiți de instituții, dar indulgenți la aprecieri

Autor: Cristina BÃILÃ

Publicat la 28 iulie 2010

Aceasta este concluzia unui sondaj de opinie realizat în ultimele două luni în instituțiile deconcentrate din Brașov, cu toate că numărul celor care au completat chestionarele nu a fost atât de mare pe cât se așteptau inițiatorii În urmă cu mai bine de două luni, conducerea Instituției Prefectului a anunțat că va realiza un sondaj de opinie în toate instituțiile deconcentrate ale județului și primării pentru a afla de la cetățeni care sunt nemulțumirile și aprecierile față de fiecare instituție în parte

Aceasta este concluzia unui sondaj de opinie realizat în ultimele două luni în instituțiile deconcentrate din Brașov, cu toate că numărul celor care au completat chestionarele nu a fost atât de mare pe cât se așteptau inițiatorii În urmă cu mai bine de două luni, conducerea Instituției Prefectului a anunțat că va realiza un sondaj de opinie în toate instituțiile deconcentrate ale județului și primării pentru a afla de la cetățeni care sunt nemulțumirile și aprecierile față de fiecare instituție în parte. După cum a declarat ieri subprefectul Carol Ambrus, se aștepta ca numărul cetățenilor care să completeze chestionarele puse la dispoziție în fiecare instituție să fie foarte mare. „Ne-am așteptat la un număr mai mare de repondenți. Se pare că cetățenii nu simt nevoia de a ne comunica nici ceea ce îi deranjează, nici ceea ce apreciază în diferite instituții unde merg să își rezolve problemele”, a spus Carol Ambrus. Deocamdată au fost centralizate răspunsurile la chestionare din doar câteva instituții, urmând și celelalte și de la primăriile din județ. Nemulțumiri diverse, de la lipsa toaletelor până la reducerea birocrației La Agenția pentru Protecția Mediului au fost depuse 127 de chestionare, printre cele sesizate de cetățeni numărându-se posibilitatea de a discuta direct cu funcționarii, să plătească în același loc taxele, iar personalul să fie mai informat. Însă, calificativul primit a fost în majoritatea cazurilor „foarte bine”. Referitor la Camera Agricolă Brașov, cetățenii au solicitat un spațiu corespunzător, dar și informații corecte, mai clare la aviziere și înființarea unui birou special pentru fermieri. În ceea ce privește Casa Județeană de Pensii, cele 30 de persoane care au completat chestionarele au criticat atitudinea unor angajați de la ghișee și a personalului de pază, și solicită suplimentarea personalului la ghișee, ziare în spațiile de așteptare, acces la toalete și bănci în fața instituției. „Persoanele vârstnice care au diverse probleme de rezolvat la Casa de Pensii au solicitat accesul la toaletă, o mai bună amenajare a sălii de așteptare și montarea de scaune sau bănci. Accesul la toaletă este un lucru normal, iar faptul că nu se întâmplă asta este uimitor, fiind neapărată nevoie ca această problemă să fie rezolvată imediat de instituția respectivă”, a mai spus subprefectul Carol Ambrus. Un număr mare de chestionare a fost depus la Direcția Agricolă și de Dezvoltare Rurală Brașov, 201. Printre problemele ridicate se regăsește oferirea de informații utile, dar incomplete. Cetățenii solicită ca această instituție să aibă un site pentru a fi găsite ușor toate informațiile necesare. La Direcția Generală a Finanțelor Publice Brașov se solicită o sală mai mare pentru Biroul Asistență Contribuabili, de la etajul 2, prezentarea pe internet a tuturor informațiilor, inclusiv o rubrică de întrebări și răspunsuri, actualizarea permanentă a site-ului și afișarea informațiilor din timp, ele trebuie să fie cât mai clare și ușor de înțeles La alte ITM a fost solicitată amplasarea unui xerox, reducerea birocrației, să se introducă posibilitatea achitării taxelor prin ordin bancar, prin Poștă sau prin trezorerie, la ghișeul nr. 10 să se poată prelua declarații și după 13.30 și în ziua de vineri, corelarea programului de lucru cu publicul al casieriei cu cel de la biroul predare declarații (programul de la casierie începe la 9.30, iar la ghișee la 8.30) și deschiderea unei casierii suplimentare la sfârșitul perioadelor de raportare. Oamenii mai vor dozator de apă la Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Țara Bârsei” – Compartimentul Avizare-Autorizare și instalarea unui post telefonic în zona destinată publicului la Inspectoratul de Jandarmi Județean Brașov. Singura instituție unde nu au fost reclamate probleme este DSP.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie