Curs BNR

1 EUR = 4.9184 RON

1 USD = 4.1486 RON

1 GBP = 5.7813 RON

1 XAU = 241.9139 RON

1 AED = 1.1294 RON

1 AUD = 3.0777 RON

1 BGN = 2.5147 RON

1 BRL = 0.7982 RON

1 CAD = 3.3104 RON

1 CHF = 4.5849 RON

1 CNY = 0.6420 RON

1 CZK = 0.1933 RON

1 DKK = 0.6613 RON

1 EGP = 0.2642 RON

1 HUF = 1.3871 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.7998 RON

1 KRW = 0.3629 RON

1 MDL = 0.2314 RON

1 MXN = 0.2088 RON

1 NOK = 0.4713 RON

1 NZD = 2.9350 RON

1 PLN = 1.0821 RON

1 RSD = 0.0418 RON

1 RUB = 0.0569 RON

1 SEK = 0.4824 RON

1 TRY = 0.4910 RON

1 UAH = 0.1541 RON

1 XDR = 5.9209 RON

1 ZAR = 0.2906 RON

Editia 7509 - 04 aug 15:02

N-or fi buni funcţionarii sau e prea mare concurenţa? După mai multe licitaţii ratate, Primăria schimbă foaia în licitaţia pentru noul operator de salubritate al Braşovului: angajează un consultant, cu 140.000 de lei

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 14 mai 2021

N-or fi buni funcţionarii sau e prea mare concurenţa? După mai multe licitaţii ratate, Primăria schimbă foaia în licitaţia pentru noul operator de salubritate al Braşovului: angajează un consultant, cu 140.000 de lei

Primăria Braşov a lansat joi o procedură de atribuire pentru desemnarea unui consultant care să asigure consultanţă în vederea întocmirii documentaţiei şi asigurarea asistenţei privind derularea procedurii pentru atribuirea prin licitaţie publică a contractului de colectare, transport şi depozitare controlată a deşeurile provenite de la persoanele fizice şi juridice din municipiu. Pentru acest contract, Primăria este dispusă să plătească cel mult 117.647 lei, fără TVA, (140.000 lei, inclusiv TVA), iar firmele interesate pot transmite ofertele până în 17 mai.  
În anunţul procedurii se menţionează că acest contract va fi valabil până la încheierea contractului de delegare a gestiunii cu noul operator, dar nu mai mult de 24 luni. Consultantul va trebui să pregătească întreaga documentaţie de atribuire, iar pe parcursul derulării procedurii de achiziţie pentru stabilirea operatorului va trebui să asigure asistenţă, formulând răspunsurile la clarificările solicitate de ofertanţi.
În acest moment, serviciile publice de colectare, transport şi depozitare controlată a deşeurilor provenite de la persoanele fizice şi juridice din municipiul Braşov se desfăşoară în baza contractelor încheiate cu firmele Comprest şi Brai Cata.
Primăria Braşov a mai încercat anii trecuţi să atribuie prin licitaţie publică a contractului de colectare, transport şi depozitare a deşeurilor, însă procedurile au fost anulate din cauza contestaţiilor.
Ultima licitaţie pentru delegarea acestui serviciu, cu o valoare estimată de 703,220 milioane de lei a fost lansată în luna august a anului 2019 şi a fost anulată de Comisia Naţională de Soluţionare a Contestaţiilor în luna octombrie a aceluiaşi an. Ulterior, licitaţia nu a mai fost reluată.

+0 -9

Comentarii

'simo'

2021-05-14 10:04:26


'Pentru ce naiba sunt platiti cei din primarie daca trebuie pentru orice cate un consultant platit la greu?'

'nu contează'

2021-05-14 06:01:31


'Mai nou, pt orice, apar consultanții...evident, plătiți pe banii noștri. Ori e fuga de răspundere, ori e habarnist, ori cineva trebuie sa ia niste bani ...'

'Barbu Gh.'

2021-05-14 05:51:00


'Curățenie și printre atârnătorii la buget. Sunt prea mulți, prea bine plătiți și mai mult decât incompetenți. Banii dați consultantului trebuie recuperați de la careva. De la alde ăia care ,,nu contează\" în societate dar sunt regește plătiți din banii noștri. '

'Willy'

2021-05-14 00:33:59


'Consilieri, consultanti... Sa intelegem ca in Primarie unii nu corespund? '

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional