Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6386 RON
1 GBP = 5.8067 RON
1 XAU = 346.8933 RON
1 AED = 1.2629 RON
1 AUD = 3.0283 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.9012 RON
1 CAD = 3.3920 RON
1 CHF = 5.0843 RON
1 CNY = 0.6401 RON
1 CZK = 0.1974 RON
1 DKK = 0.6672 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2671 RON
1 INR = 0.0557 RON
1 JPY = 2.9797 RON
1 KRW = 0.3376 RON
1 MDL = 0.2601 RON
1 MXN = 0.2723 RON
1 NOK = 0.4234 RON
1 NZD = 2.7650 RON
1 PLN = 1.1532 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4274 RON
1 TRY = 0.1430 RON
1 UAH = 0.1170 RON
1 XDR = 6.1159 RON
1 ZAR = 0.2442 RON
Publicat la 18 noiembrie 2016
Începute în anul 2012, suspendate o perioadă din cauza intrării în insolvenţă a constructorului iniţial şi reluate în 16 decembrie 2014, lucrările la primul tronson al ocolitoarei Braşovului, care face legătura între DN 1 (Dârste) şi DN 11 (Triaj, spre Hărman) au fost, în sfârşit, terminate. Deschiderea oficială a acestui segment al ocolitoarei va avea loc astăzi, la ora 14.00, la podul de peste Timişul Sec, înainte de fosta rampa de deşeuri, din direcţia Săcele spre intersecţia cu strada Zizinului. La eveniment şi-a anunţat prezenţa prezenta şi ministrul Transporturilor, Petru Sorin Buşe, alături de reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), primarul municipiului Braşov, prefectul judeţului şi reprezentanţii Consiliului Judeţean.
Acest segment are o lungime de 7,292 km şi câte două benzi pe sens, iar pe şosea se va putea circula în regim de autostradă.
Lazar
2016-11-18 06:57:04
Este bine ca se deschide in sfarsit acest segment al ocolitoarei dar 5 ani pentru 7 km este rusinos si incalificabil.Ar trebuii intrebat ministrul Transporturilor si incompetentii reprezentanti ai CNAIR cand inaugureaza autostrada Comarnic-Brasov,Sibiu-Brasov si Brasov-Targu Mures.A nu se uita ca fostul prim ministru condamnat penal Nastase a promis terminarea autostrazii Comarnic - Brasov inca din 2007 iar fostul prim ministru urmarit penal Ponta a promis terminarea ei in 2016 iar daca nu-l va termina nu va mai candida la alegerile din 2016.Unde este cortul fostului ministru al Transporturilor Sova care a promis si el terminarea autostrazuii Comarnic Brasov in 2016 ? Daca s-a gasit contractul cu Bechtel al autostrazii Transilvania ? Ce face ministrul Transporturilor pentru aeroport si de ce nu este de acord cu administrarea garii Brasov de catre Primaria Brasov ? Petrica
ady
2016-11-18 05:44:40
Cum puteti spune ca se va circula in regim de autostrada!? E o centura normala, cu regim de viteza normal de 100 si cu limitare de viteza la 30 km/h in sensul giratoriu cu drumul zizinului. Autostrazile nu au sensuri giratorii.!!!!
Angajaţii români vor primi anul acesta trei tipuri noi de vouchere, pentru competenţe digitale, lingvistice şi cele „verzi". „Anul acesta vom veni cu 3 tipuri de vouchere,[...]
2024-04-26 citeste mai multVel Pitar, companie controlată de mexicanii de la Bimbo (vânzări de 762 milioane lei, profit de 90 milioane), Tinervis, compania care operează simigeriile Luca (vânzări de 368 milioane[...]
2024-04-26 citeste mai multFostul primar George Scripcaru deţine recordul de achitări, patru la număr, după ce s-a dovedit că faptele de corupţie de care a fost acuzat nu erau reale. Un nou proces a fost câştigat definitiv ieri, iar instanţa a dovedit că fapta de care îl acuza DNA nici nu era prevăzută de legea penală
2024-04-26 citeste mai mult„PNRR: Fonduri pentru România modernă şi reformată!”
2024-04-25 citeste mai multUn nou sondaj INSCOP răstoarnă calculele politice de până acum. Cele mai recente date arată că. PNL este în creştere uşoară în timp ce AUR înregistrează o scădere semnificativă.[...]
2024-04-25 citeste mai mult
Florin
2016-11-18 12:50:50
Grozav enuntul asta cu circulatul in regim de autostrada! La inceput s-a dorit ocolitoare ca a Sibiului, din pacate a iesit ca cea a Ploiestiului,,,Pana la urma, buna si asta, dar sa o vedem terminata si functionala! P.S. Din pacate proiectul a folosit solutii nepotrivite, cu giratorii pe traseul prioritar, adica cel al ocolitorii, si nu s-a urmarit cursivitatea prin construirea de noduri supraterane cu drumurile traversate. Lipsa de viziune, sau poate neprofesionalism.