Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6687 RON
1 GBP = 5.8125 RON
1 XAU = 357.7647 RON
1 AED = 1.2712 RON
1 AUD = 2.9982 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8906 RON
1 CAD = 3.3943 RON
1 CHF = 5.1404 RON
1 CNY = 0.6447 RON
1 CZK = 0.1970 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0966 RON
1 HUF = 1.2610 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0228 RON
1 KRW = 0.3383 RON
1 MDL = 0.2591 RON
1 MXN = 0.2704 RON
1 NOK = 0.4231 RON
1 NZD = 2.7527 RON
1 PLN = 1.1514 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4259 RON
1 TRY = 0.1438 RON
1 UAH = 0.1172 RON
1 XDR = 6.1447 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 09 octombrie 2019
Primăria Braşov încearcă să preia această şosea din anul 2016 şi să repare podul care stă să cadă
Ministrul Fondurilor Europene, Roxana Mînzatu, s-ar putea ocupa de deblocarea demersurilor de preluare de către Primăria Braşov a podului de pe drumul CET-ului, aflat acum în administrarea Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructuri Rutiere (CNAIR).
Mai exact, primarul Braşovului, George Scripcaru, a anunţat la finalul săptămânii trecute că a avut mai multe discuţii cu Roxana Mînzatu pe această temă. „Vrem să reparăm acest pod. Am reluat demersurile şi am discutat cu doamna ministru Roxana Mînzatu să «ia urma» proiectului hotărârii de Guvern privind trecerea drumului (pe care este şi podul în cauză, n.r.) din domeniul public al statului român, reprezentat în acest caz de Ministerul Transporturilor prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere în domeniul public al municipiului Braşov. Cred că în două sau trei săptămâni va fi aprobat actul normativ. Apoi vom putea face lucrările la acest obiectiv”, a declarat primarul.
Reamintim că Primăria Braşov a anunţat încă din anul 2016 că vrea să preia Drumul CET-ului de la Compania Naţională de Investiţii (arteră care face parte din vechea ocolitoare a oraşului), dar demersurile nu au fost finalizate. Între timp, mai precis în prima parte a anului 2017 o porţiune laterală din podul de pe acest drum s-a prăbuşit şi aşa a rămas, cu parapete de plastic şi restricţii de tonaj şi de viteză (maxim 3,5 t şi 30 km/h). Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) nu a avut nici un interes să repare podul, şi nici nu a făcut-o, iar Primăria Braşov nu avea baza legală pentru a interveni, având în vedere că nu are în administrare sau în proprietate acest obiectiv.
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
rammstein
2019-10-09 07:39:56
ce e asta ??...ministru??>..und e??...in burkina faso poate...