Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 22:52

Ministerul Transporturilor a făcut o expertiză pentru a pune în siguranţă zonele periculoase de pe drumul dintre Braşov şi Buzău

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 23 aprilie 2021

Cel mai probabil, vor fi amplasate plase şi ancore pe o suprafaţă de 16.000 mp

Ministerul Transporturilor a făcut o expertiză pentru a pune în siguranţă zonele periculoase de pe drumul dintre Braşov şi Buzău

Găsirea unei soluţii pentru ca traficul pe DN 10 care face legătura dintre Braşov şi Buzău să se desfăşoară în siguranţă reprezintă o urgenţă, mai ales după ce în urmă cu o lună o bucată imensă de stâncă s-a desprins de pe versant şi a blocat şoseaua, timp de 5 zile. De atunci, atât în zona respectivă, cât şi într-un alt punct crictic se circulă doar pe un singur sens pentru a fi evitate incidentele cauzate de căderea de stânci.
Acum, la o lună după incidentul care a paralizat întreagă zonă Buzău-Braşov, au venit şi primele răspunsuri cu privire la ce fac oficialii pentru remedierea problemei din zona Siriu, despre care de altfel se ştie de ani buni.
Ministrului Transportului a anunţat că a fost făcută o expertiză tehnică în zonă şi că după avizarea documentului se va trece la procedura de achiziţie pentru proiectare. „Documentaţia pentru Servicii de Expertiză tehnică «Punere în siguranţă drum naţional DN 10, sector km 79+650 – 80+150 dreapta şi km 80+891-80+962 dreapta pentru diminuarea riscului de blocare a acestuia ca urmare a căderii stâncilor de pe versanţii adiacenţi» a fost predată de către contractant, urmând a fi analizată şi avizată în Consiliul Tehnico-Economic. După avizarea în Consiliul Tehnico-Economic din cadrul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Bucureşti se va demara procedura de achiziţie pentru proiectare. În cadrul expertizei de mai sus a fost cuprins un sector mai lung cuprins între km 73+100 – km 94+800 care include şi zona afectată în data zilei de 18 martie 2021 de la km 87+200”, se precizează într-un răspuns al ministerului, citat de cotidianul Bursa. „Soluţia în principiu va fi amplasarea de plase ancorate şi bariere împotriva căderilor de roci (blocuri de piatră) pe zona afectată, suprafaţa fiind de aproximativ 16.000 metri pătraţi”, au anunţat şi oficialii CNAIR.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie