Curs BNR
1 EUR = 4.9759 RON
1 USD = 4.8284 RON
1 GBP = 5.8939 RON
1 XAU = 419.8038 RON
1 AED = 1.3146 RON
1 AUD = 2.9955 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.7980 RON
1 CAD = 3.3512 RON
1 CHF = 5.2980 RON
1 CNY = 0.6588 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0958 RON
1 HUF = 1.2045 RON
1 INR = 0.0558 RON
1 JPY = 3.0999 RON
1 KRW = 0.3313 RON
1 MDL = 0.2573 RON
1 MXN = 0.2317 RON
1 NOK = 0.4242 RON
1 NZD = 2.7036 RON
1 PLN = 1.1673 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0471 RON
1 SEK = 0.4329 RON
1 TRY = 0.1358 RON
1 UAH = 0.1146 RON
1 XDR = 6.2693 RON
1 ZAR = 0.2579 RON
Publicat la 24 februarie 2021
NOTĂ DE INFORMARE
S.C. SEDA TRAVEL SRL cu sediul social în Mun. Braşov, str. Str Hărmanului nr 49Z, biroul 9 , jud. Braşov, tel. 0268333126, şi S.C. CCC Kronstadt SRL cu sediul în com. Hărman, str Gării nr. 667, jud Braşov intenţionează să solicite de la SGA Braşov aviz de gospodărire a apelor pentru investiţia MODIFICARE PUZ APROBAT CU HCL NR8 /10.03.2009 CONSTRUIRE LOCUINŢE DOTĂRI COMPLEMENTARE EXTINDERE UTILITĂŢI AMENAJARE DRUM DE ACCES, ce va fi realizată în comuna Hărman, CF 100613 şi CF110629 jud. Braşov. Această investiţie este nouă. Apa menajeră rezultată va fi descărcată în viitoarea reţea de canalizare a Companiei Apa Braşov. Apele pluviale de pe parcaje şi străzile de acces vor fi colectate de rigole pluviale şi după epurare vor fi folosite la udarea spaţiilor verzi. Această solicitare de aviz este conforma cu prevederile Legii Apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare. Persoanele care doresc să obţină informaţii suplimentare cu privire la solicitarea avizului de gospodărire a apelor pot contacta solicitantul de aviz la adresa menţionată. Persoanele care doresc să transmită observaţii, sugestii şi recomandări se pot adresa solicitantului sau SGA Braşov, str. Maior Cranţa nr. 32, între orele 08.30-14.30, după data de 25.02.2021. Prezenţa informare este valabilă 14 zile, până la data de 11.03.2021.
******
H.B. LEASING S.R.L. anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul „OBŢINERE A.C. pentru lucrări de sistematizare verticală, reamenajare platforme de parcare, creare accese şi circulaţie în vederea deservirii construcţiilor existente, reparaţii construcţii existente, reparaţii împrejmuire”, propus a fi amplasat în Braşov, str. Poienelor nr. 5.
Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul autorităţii competetnte pentru protecţia mediului Braşov, str. Politehnicii nr. 3, în zilele de luni - joi, între orele 08.00 - 16.00, şi vineri, între orele 08.00 - 14.00. Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul autorităţii competetnte pentru protecţia mediului Braşov.
******
ANUNŢ PUBLIC PRIVIND DEPUNEREA SOLICITĂRIIDE EMITERE A ACORDULUI DE MEDIU
CONSILIUL JUDEŢEAN BRAŞOV ŞI CONSILIUL JUDEŢEAN PRAHOVA în calitate de titulari anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul Reabilitare si modernizare DJ 102I, Valea Doftanei, judetul Prahova – Brădet, judeţul Braşov amplasat pe teritoriul UAT Săcele jud Braşov şi UAT Valea Doftanei Jud. Prahova.
Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului APM PRAHOVA Str. Gr. Gh. Cantacuzino nr. 306, Ploieşti, şi la CONSILIUL JUDEŢEAN BRAŞOV - Bulevardul Eroilor 5, Braşov, CONSILIUL JUDEŢEAN PRAHOVA - Bulevardul Republicii 2-4, Ploieşti, în zilele de luni-vineri între orele 9:00-13:00.Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului APM PRAHOVA Str. Gr. Gh. Cantacuzino nr. 306, Ploieşti, email office@apmph.anpm.ro.
nu este nici un comentariu
Ce alte probleme majore pot întâmpina clienţii
2025-01-17 citeste mai multLucrările de modernizare în staţia CF Braşov, parte a şantierului de reabilitare a căii ferate Braşov-Sighişoara, se desfăşoară în ritm alert, notează Club Feroviar. Au fost demontate[...]
2025-01-17 citeste mai multReacţia lanţului românesc de retail la informaţiile din ultimele zile: Am primit peste 1.000 de CV-uri, am angajat 160 de persoane, mai mult decât necesar. Zilnic, încă se primesc 15 – 20 de cereri de angajare
2025-01-17 citeste mai multPentru a putea fi începute lucrările, este nevoie de acordul de mediu
2025-01-17 citeste mai multÎn perioada 17 – 26 ianuarie 2025, se desfăşoară la Berlin, Germania, cea de-a 89-a ediţie a expoziţiei „Săptămâna Verde 2025”. La eveniment este prezent şi Ministerul[...]
2025-01-17 citeste mai mult
Adaugă un comentariu