Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 01:04

Mediile elevilor din semestrul I: media aritmetică între notele din evaluări, fără teze. Rotunjirea se face în favoarea elevului

Autor: Petra VÂRLAN

Publicat la 12 noiembrie 2020

Tezele şcolare sunt anulate nu doar în acest semestru şcolar, ci pe întreg anul şcolar

Mediile elevilor din semestrul I: media aritmetică între notele din evaluări, fără teze. Rotunjirea se face în  favoarea elevului

Tezele şcolare sunt anulate nu doar în acest semestru şcolar, ci pe întreg anul şcolar, a anunţat, ieri, ministrul de la Educaţie. Însă, cum se apropie finalul primului semestru şi trebuie făcute şi mediile, Monica Anisie a dat, ieri, indicaţii în acest sens. Pe scurt: media semestrială se calculează prin rotunjirea mediei aritmetice a notelor din evaluarea continuă, în favoarea elevului, fără teze.
„Ca urmare a situaţiei desfăşurării activităţilor educaţionale în mediul online, am decis, prin consultare la nivelul Ministerului Educaţiei şi Cercetării, ca în anul şcolar 2020-2021 să nu se susţină teze, ca formă de evaluare sumativă, media semestrială urmând a se calcula prin rotunjirea mediei aritmetice a notelor obţinute prin evaluarea continuă, la cel mai apropiat număr întreg. La o diferenţă de 50 de sutimi, rotunjirea se va face în favoarea elevului”, a explicat Monica Cristina Anisie, citată de Edupedu.ro.
Cât despre evaluări, modalitatea acestora e lăsată la dorinţa profesorului. Cu rezerve. „Practicile de evaluare sumativă vor fi reorientate de la o centrare pe conţinut, la o centrare pe competenţe, evidenţiind triada ştiu – pot – sunt, valorificând o varietate de metode de evaluare (de exemplu, proiectul, portofoliul). Dacă exigenţele lumii contemporane vizează un curriculum centrat pe competenţe, atunci evaluarea, atât cea formativă, cât şi cea sumativă, trebuie să se concentreze pe măsurarea şi aprecierea acestor competenţe”, a mai susţinut ministrul.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie