Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 05:13

Mecanicul locomotivei răsturnate în zona Timiș-Triaj s-a ales cu dosar penal!

Autor: Manuela APOPEI

Publicat la 21 iunie 2012

Capăt de acuzare: neîndeplinirea atribuțiunilor de serviciu și punerea în pericol a siguranței circulației trenurilor pe calea ferată. În urma cercetărilor de la fața locului, anchetatorii au decis să i se întocmească dosar penal mecanicului locomotivei răsturnate marți în zona Timiș-Triaj

Mecanicul locomotivei răsturnate în zona Timiș-Triaj s-a ales cu dosar penal! Capăt de acuzare: neîndeplinirea atribuțiunilor de serviciu și punerea în pericol a siguranței circulației trenurilor pe calea ferată. În urma cercetărilor de la fața locului, anchetatorii au decis să i se întocmească dosar penal mecanicului locomotivei răsturnate marți în zona Timiș-Triaj. „S-a întocmit dosar penal pentru comiterea infracțiunii de neîndeplinire a atribuțiunilor de serviciu sau îndeplinirea lor defectuoasă, fapt pentru care s-ar fi putut pune în pericol siguranța circulației trenurilor pe calea ferată”, a precizat comisar șef Valentin Nechita, din cadrul Poliției Transporturi Feroviare Brașov. Pentru a stabili dacă într-adevăr a fost vina mecanicului, organele de cercetare așteaptă concluziile expertizei tehnice a locomotivei. Utilajul circula marți dimineață, în jurul orei 7.00, pe o șină secundară din zona Timiș Triaj, unde executa operațiuni specifice de manevră. În halta Dârste din Brașov, mecanicul s-a dat jos din cabină, cel mai probabil pentru a-și face nevoile, iar locomotiva, dintr-o defecțiune tehnică sau pentru că nu a fost asigurată, a pornit singură pe șine. Mecanicul a alergat inutil pe lângă mastodontul de oțel, fără să poată să facă ceva pentru a-l opri. După aproximativ 6 km, în care a ajuns la o viteză de peste 100 de km la oră, locomotiva a deraiat într-o curbă și s-a răsturnat, smulgând firele de înaltă tensiune și dărâmând doi stâlpi.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie