Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 22:34

Marjă de eroare de 20%

Autor:

Publicat la 10 octombrie 2014

Master Planul General de Transport al României nu ia în calcul, pe sectorul feroviar de transport de călători, datele operatorilor privaţi, ci doar pe cele ale companiei naţionale - CFR Călători -, în condiţiile în care cele trei societăţi private sunt răspunzătoare de 20% din activitatea totală de transport feroviar de călători, a afirmat, ieri, Constantin Oprea, reprezentantul Transferoviar Grup. Potrivit acestuia, la nivelul lui 2013, cei trei operatori privaţi au înregistrat circa 14 milioane de călători
El a subliniat că în Master Plan este prevăzut că aproape toate secţiile neinteroperabile din România nu înregistrează mai mult de 1.000 de călători pe zi, ceea ce, apreciază Oprea, este „complet fals”. „Datele înregistrate de operatorii privaţi nu sunt luate în discuţie. De exemplu, secţia Bucureşti - Olteniţa (operată de Transferoviar - n.a.) are peste 3.800 de călători pe zi şi ar sta alături, e adevărat la limita de jos, de Bucureşti — Constanţa, unde se prevăd între 3.500 şi 9.000 de călători pe zi. Prin urmare, cred că acest MPGT ar trebui completat cu datele operatorilor privaţi. Ei înregistrează 20% din activitatea de transport feroviar de călători”, a precizat acesta. Constantin Oprea a atras atenţia că sectorul de transport feroviar de călători suferă din două motive principale: scăderea vitezei de circulaţie şi neadaptarea materialului rulant la noile cerinţe de transport.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie