Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 04:54

Mai mult de un sfert din producţia de „Mototol” pleacă la export

Autor:

Publicat la 26 ianuarie 2016

Compania braşoveană Rom Paper vrea să investească anul acesta două milioane de euro în utilaje noi.

Mai mult de un sfert din producţia de „Mototol” pleacă la export
Compania Rom Paper din Braşov, care produce şi brandul de hârtie Mototol, a realizat anul trecut 28% din cifra de afaceri la export, livrând produse în ţări precum Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia,  Republica Moldova şi Bulgaria.
„Exporturile au crescut anul trecut cu 40% faţă de anul precedent şi reprezintă  28% din cifra de afaceri. În anul 2016 intenţionăm să intrăm şi pe pieţele din Germania, Lituania şi Serbia”, a declarat Claudiu Puchin, directorul executiv al companiei, al cărei business este format din brandul Mototol, dar şi mărcile proprii realizate pentru reţelele de magazine. 
Rom Paper a fost înfiinţată în anul 2002 de Claudiu şi Nicoleta Puchin şi are ca obiect de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, prosoape cosmetice şi şerveţele la cutie.
Produsele din portofoliul producătorului din Braşov sunt comercializate în România şi în alteţări prin intermediul lanţurilor de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, cash& carry), dar şi prin intermediul distribuitorilor, conform datelor furnizate anterior de companie. Afacerile companiei braşovene au crescut anul trecut cu 19%, până la 52 de milioane de lei. Avansul cifrei de afaceri a fost determinat de evoluţia brandului Mototol, de diversificarea portofoliului de produse, dar şi de atragerea de noi clienţi. Antreprenorul vrea să păstreze ritmul de creştere al businessului şi anul acesta şi are în plan investiţii noi. Acestea vin după ce anul trecut compania a investit 2,4 milioane de euro în utilaje noi, în spaţii productive şi în brandul Mototol.
„În 2016, vrem să creştem cifra de afaceri a companiei cu 20% faţă de anul precedent. Aceasta se va realiza prin investiţii de aproximativ două milioane de euro în utilaje noi, menite să majoreze capacitatea de producţie, dar şi în modernizarea spaţiilor de producţie, în brandul Mototol. În plus, vrem să dezvoltăm produse noi“, a spus  Claudiu Puchin, directorul general al companiei, care conduce compania cu una dintre cele mai mari creşteri din industria de profil din ultimii ani.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie