Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 20:38

Magazinul Hornbach din Braşov a avut 4 milioane de vizitatori în cei cinci ani de existenţă

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 19 martie 2014

Numărul clienţilor a urcat de la an la an cu 10%, valoarea medie a coşului de cumpărături ajungând anul trecut la 160 de lei

Magazinul Hornbach din Braşov a avut 4 milioane de vizitatori în cei cinci ani de existenţă
În cei cinci ani de existenţă ai magazinului Hornbach din Braşov, patru milioane de vizitatori au trecut pragul acestuia, coşul de cumpărături având o valoare medie de 160 de lei în cursul anului 2013, susţine Ovidiu Ifrim, directorul magazinului din Braşov. „În cei cinci ani de prezenţă pe piaţa din Braşov am observat o creştere constantă a numărului de vizitatori şi, de asemenea, a numărului de clienţi cu 10% de la an la an”, ne-a declarat sursa citată. „Zilnic, Hornbach Braşov are un trafic de aproximativ 2.500 de persoane, mare parte dintre aceştia devenind şi clienţi”, spune, la rândul său, şi Mugurel – Horia Rusu, directorul general al Hornbach România. Magazinul de la Braşov are în prezent 106 angajaţi, conducerea considerând că numărul este suficient pentru a atinge performanţa dorită. 
 
Zona Drive In - cea mai frecventată 
În ceea ce priveşte cele mai căutate produse în rândul braşovenilor, materialele de construcţii şi produsele de grădinărit se află pe prima poziţie, iar departamentele de Grădină şi de Drive In sunt cele mai vizitate. Astfel, în topul produselor cel mai mult cumpărate se află cărămida, pavajul, adezivii pentru construcţii, produsele din lemn (scândură, lambriu, duşumea), precum şi plante de interior şi exterior. 
Serviciul la care apelează cel mai des braşovenii este cel de montaj, un lucru explicabil şi prin garanţia de 2 ani acordată.
 
„Preţul nu mai este pe primul loc” 
Potrivit reprezentanţilor Hornbach, la intrarea companiei pe piaţa din Braşov, în 2009, piaţa de profil înregistra deja un uşor declin în contextul economic general. După ce în 2007 – 2008 românii au cumpărat din inerţie şi au fost pregătiţi să cheltuiască imediat şi fără multe gânduri pentru amenajarea locuinţei sau a casei, din 2009 – 2010 comportamentul de achiziţie s-a schimbat. Oamenii au devenit foarte atenţi în privinţa cheltuielilor necesare amenajării locuinţei. „Un lucru bun este faptul că sectorul de construcţii îşi revine treptat. Românii încep să se apuce din nou de lucrări în casă şi să fie atenţi la ce produse achiziţionează. Preţul nu mai este pe primul loc, calitatea fiind mult mai importantă deoarece românii au învăţat că cel mai ieftin nu înseamnă şi cel mai bun”, a apreciat Ovidiu Ifrim, directorul magazinului din Braşov. 
 
Foto: Deschiderea magazinului din Braşov în 2009 a atras o investiţie totală de 19 milioane de euro ce a fost direcţionată spre achiziţia terenului, construcţia magazinului, stocul iniţial de marfă şi trainingul angajaţilor. 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie