Curs BNR

1 EUR = 4.9754 RON

1 USD = 4.6739 RON

1 GBP = 5.8294 RON

1 XAU = 359.4100 RON

1 AED = 1.2727 RON

1 AUD = 3.0029 RON

1 BGN = 2.5439 RON

1 BRL = 0.8841 RON

1 CAD = 3.3857 RON

1 CHF = 5.1301 RON

1 CNY = 0.6459 RON

1 CZK = 0.1973 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0958 RON

1 HUF = 1.2669 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0239 RON

1 KRW = 0.3381 RON

1 MDL = 0.2628 RON

1 MXN = 0.2760 RON

1 NOK = 0.4260 RON

1 NZD = 2.7610 RON

1 PLN = 1.1462 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1437 RON

1 UAH = 0.1182 RON

1 XDR = 6.1501 RON

1 ZAR = 0.2467 RON

Editia 8166 - 19 apr 10:06

Magazinul de pe Republicii al Yves Rocher este în Top 5 al companiei

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 22 iulie 2014

Magazinul de pe Republicii al Yves Rocher este în Top 5 al companiei
Magazinul din Braşov al producătorului francez de cosmetice Yves Rocher se situează între primele cinci din România, susţine Jacek Roznowicz, directorul Yves Rocher pentru Europa de Sud-Est. Magazinul din Braşov este singurul stradal din Top 5 al francezilor, restul fiind amplasate în mall-uri sau în galerii comerciale ale marilor retaileri. „Anul trecut a fost unul foarte bun pentru noi, cea mai mare creştere venind din mediul online. Modelul nostru de business (la nivel mondial - n.red.) era axat pe vânzările în magazine fizice, de aceea am deschis magazinul online abia în 2012. Odată cu lansarea lui însă, vânzările au crescut puternic”, spune Jacek Roznowicz. 
Grupul francez a intrat prima dată în România în 1999 printr-un partener care dezvoltă şi astăzi lanţul de magazine Yves Rocher. Direct, grupul a intrat în 2008 dezvoltând întâi vânzările prin corespondenţă şi apoi pe internet. Românul Alexandru Răbâncă (35 de ani) dezvoltă din 1999 brandul francezilor în România. El a descoperit brandul în 1998, când a mers în Franţa la Campionatul Mondial de Fotbal alături de tatăl său. La momentul acela era student la Facultatea de Farmacie.
„Ne uităm atât la spaţii stradale, cât şi la centre comerciale. Trebuie să găsim un echilibru între cele două, deşi la momentul acesta majoritatea magazinelor noastre sunt în malluri”, explică Jacek Roznowicz. În ceea ce priveşte magazinele stradale el afirmă că sunt necesare spaţii în zone cu trafic bun şi cu consumatori potriviţi. „Un trafic bun nu îţi garantează vânzări bune, pentru că dacă nu sunt consumatorii tăi, ei intră în magazin şi mai şi cumpără doar dacă ai noroc”, a mai spus sursa citată. 
Producătorul francez de cosmetice Yves Rocher a terminat anul trecut cu afaceri de aproape 80 mil. lei (17,7 mil. euro), în creştere cu 17% faţă de 2012 şi de peste 2,5 ori mai mari decât în 2009, primul an de criză. Mai mult, compania mizează şi în acest an pe un avans de 15% al vânzărilor, susţinut de businessul din online şi de extinderea reţelei de magazine. 
 
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie