Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 28 noiembrie 2017
Lanţul de magazine Rapid, ajuns la 8 locaţii în Braşov, a finalizat anul trecut cu un profit de peste un milion de lei, fiind prima dată când depăşeşte această bornă, în creştere cu peste 40% faţă de anul anterior. Afacerile companiei Castillo SRL, cea care operează lanţul de magazine, au crescut uşor anul trecut până la 33,69 milioane de lei (aproximativ 7,5 milioane de euro).
Lanţul Rapid, care cuprinde magazine mici, de cartier, a fost înfiinţat în anul 2000 de antreprenorul braşovean Adrian Retegan, care până atunci testase piaţa într-un business de comerţ en-gros.
După şase ani în care a făcut comerţ en-gros, Adrian Retegan, proprietarul Rapid Supermarket, a luat decizia de a schimba direcţia de business şi de a investi într-o reţea de retail.
Reţeaua Rapid s-a extins până în 2013. În ultimii patru ani nu a mai fost deschis niciun magazin, motivul fiind lipsa forţei de muncă. Antreprenorul Adrian Retegan se gândeşte să dezvolte afacerea cu linia de carmangerie, vizând chiar trecerea de la producţie proprie la producţia pentru alte magazine.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu