Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 04:37

Lucrări de canalizare şi extindere a carosabilului pe strada A. Iancu

Autor:

Publicat la 16 ianuarie 2015

Trotuarele şi bordurile au fost complet înlocuite

Lucrări de canalizare şi extindere a carosabilului pe strada A. Iancu

Şantier pe strada A. Iancu în toamna anului trecut

S-a făcut, de asemenea, o serie de intervenţii pe mai multe străzi din oraş, procedându-se la refacerea sau înlocuirea completă a trotuarelor şi la montarea de borduri menite să delimiteze căile de acces pietonal. Operaţiunile au debutat în zona din centrul oraşului, zona din faţa Primăriei, dar ele s-au extins simultan în zona parcului din vecinătate, apoi pe strada Pieţei, dar şi pe alte străzi cum ar fi strada Morii şi strada Lungă. Lucrările care s-au desfăşurat în zona „Casei Albe”, la ieşirea din oraş, în vecinătatea sensului girator, pe o porţiune de mers spre Cristian, au fost şi ele finalizate, fiind încheiate şi cele desfăşurate pe strada de vizavi de stadion, stradă ce duce în zona fabricii Transilana, precum şi cele de pe întreaga lungime a străzii Pieţei.
Vechile trotuare uzate au fost refăcute sau înlocuite complet cu dale şi pavele noi, iar bordurile  delimitează partea pietonală de căile de circulaţie rutieră, ca şi spaţiile verzi amplasate (existente) între trotuar şi şosea.
În toamna anului trecut s-a lucrat intens pe strada A. Iancu (foto). După ce au refăcut complet trotuarele, echipele de muncitori s-au „mutat” pe cealaltă parte a carosabilului, deschizând aici un adevărat şantier.
Practic, canalizarea a fost complet refăcută, prin îngroparea conductelor şi montarea unor guri de scurgere a apei pluviale, iar în locurile şi zonele în care s-a pretat, partea carosabilă a fost şi ea extinsă. Strada a fost aşadar lărgită funcţie de spaţiu şi suprafeţele care au permis acest lucru, îmbunătăţindu-se astfel şi circulaţia rutieră în zonă.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie