Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 06:47

Licitaţii – 4 septembrie 2019

Autor:

Publicat la 04 sepembrie 2019

Licitaţii –  4 septembrie  2019

1. Subscrisa RomInsolv SPRL, administrator judiciar al Condmag SA, societate în reorganizare, vinde prin licitaţie publică online proprietatea sa imobiliară situată în Braşov, Str. Avram Iancu Nr .52, Judeţul Braşov constând în teren în suprafaţă de 295,28 m.p., clădire „OFICIU DE CALCUL” D+P+3E, edificată pe acest teren şi cotă indiviză de 1/6 din părţile de uz comun generale LOT 4.
Preţul de pornire al licitaţiei este de 612.750 Euro + TVA, iar licitaţia va avea loc pe site-ul www.fairsolve.com.
În vederea participării la licitaţie, persoanele interesate sunt invitate să achiziţioneze caietul de sarcini de la sediul RomInsolv SPRL.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon 0735.855.650 sau pe e-mail la office@rominsolv.ro.    



2. Subscrisa RomInsolv SPRL, administrator judiciar al Condmag SA, societate în reorganizare, vinde prin licitaţie publică online proprietatea sa imobiliară situată în Braşov, Str. Avram Iancu Nr. 52, Judeţul Braşov constând în teren în suprafaţă de 242,59 m.p., clădire „sală şedinţe/evenimente” D+P+1E, edificată pe acest teren şi cotă indiviză de 1/6 din părţile de uz comun generale LOT 4.
Preţul de pornire al licitaţiei este de 341.050 Euro + TVA, iar licitaţia va avea loc pe site-ul www.fairsolve.com.
În vederea participării la licitaţie, persoanele interesate sunt invitate să achiziţioneze caietul de sarcini de la sediul RomInsolv SPRL.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon 0735.855.650 sau pe e-mail la office@rominsolv.ro.



3. Subscrisa RomInsolv SPRL, administrator judiciar al Condmag SA, societate în reorganizare, vinde prin licitaţie publică online proprietatea sa imobiliară situată în Braşov, Str. Avram Iancu Nr. 52, Judeţul Braşov constând în teren în suprafaţă de 568 mp (suprafaţa din CF de pe hârtie este de 567,80 mp), clădire administrativă D+P+2E+M, edificată pe acest teren, precum şi cotă indiviză de 1/6 din părţile de uz comun generale LOT 4.
Preţul de pornire al licitaţiei este de 1.200.000 Euro + TVA, iar licitaţia va avea loc pe site-ul www.fairsolve.com.
În vederea participării la licitaţie, persoanele interesate sunt invitate să achiziţioneze caietul de sarcini de la sediul RomInsolv SPRL.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon 0735.855.650 sau pe e-mail la office@rominsolv.ro.

 


4. ANUNŢ
U.A.T. Judeţul Braşov,
cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor, nr.5, jud Braşov, cod poştal 500007, Cod Fiscal 4384150, Cont bancar RO87TREZ13121390207XXXXX  deschis la Trezoreria Municipiului Braşov, legal reprezentat prin Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov – Adrian Ioan Veştea, prin Comisia pentru vânzarea spaţiilor şi a cotelor părţi din spaţiile cu destinaţie medicală din imobilul situat în municipiul Braşov, str. Diaconu Coresi, nr.1, cu destinaţia de Policlinica Stomatologică „Diaconu Coresi” Braşov, desemnată prin Dispoziţia Preşedintelui Consiliului Judeţean Braşov nr.501/10.05.2018, organizează licitaţie publică cu strigare pentru vânzarea cotei-părţi de 1/2 din  Cabinetul medical stomatologic nr.22, situat în imobilul-Policlinica Stomatologică Diaconu Coresi Braşov, cu sediul în Braşov, str.Diaconu Coresi nr.1, jud.Braşov, în baza O.U.G.nr.68/2008 şi a Hotărârilor Consiliului Judeţean Braşov: nr.59, nr.60 şi nr.70 din data de 20.02.2019 (publicate pe site-ul: www.judbrasov.ro)

CALENDARUL LICITAŢIEI:
- în perioada 5 - 12 septembrie 2019, orele 8:30-15:30, se vor depune la sediul Consiliului Judeţean Braşov, din Braşov, Bdl Eroilor, nr.5, parter, cam.10-Registratură, documentele de calificare, de către potenţialii ofertanţi, conform Caietului de sarcini pus la dispoziţie de către Serviciul Juridic Contencios (cam.9, parter), după achitarea taxei de participare la licitaţie.
- în data de 13 septembrie 2019, ora 14:00, Comisia de vânzare verifică documentele de participare depuse de ofertanţii-licitanţi şi întocmeşte o listă cu ofertanţii calificaţi, pe care o va afişa la locul desfăşurării licitaţiei, respectiv: la sediul Consiliului Judeţean Braşov din Braşov, Bdl.Eroilor, nr.5, etaj I, cam.117 şi la avizierul amplasat la parterul Consiliului Judeţean Braşov.
- şedinţa de licitaţie publică cu strigare şi adjudecarea va avea loc în data de 16 septembrie 2019, ora 15:00.

OBIECTUL VÂNZĂRII:

Cota-parte de 1/2 din Cabinetul medical stomatologic nr.22, spaţiul 8, situat la etajul II al imobilului-Policlinica Stomatologică “Diaconu Coresi” Braşov, proprietate privată a Judeţului Braşov, cu nr. cad. 119041-C1-U31, compus din: una cameră cu  o suprafaţă utilă de 16,56 mp,  cotă din părţile de uz comun de 1287/87000,  cotă din teren de 1779/52700  conform descrierii din extrasul CF 119041-C1-U31, cote din părţile de uz comun intabulate ca unităţi individuale şi cotele din PUC aferente acestora, conform descrierii din :  Extras CF nr. 119041-C1-U50 (centrală termică, sala boiler şi compresor subsol) cu cota de 2,07% din 64,28 mp = 1,33 mp; Extras CF nr. 119041-C1-U51 (post trafo şi hol subsol) cu cota de 2,07% din 35,19 mp = 0,73 mp; Extras CF nr.119041-C1-U52 (5 depozite, hol, hol subsol)  cu cota de 2,07% din 101,33 mp = 2,09 mp; Extras CF nr.119041-C1-U53 (boxă subsol) cu cota de 2,07% din 2,86 mp = 0,06 mp; Extras CF nr.119041-C1-U54 (boxă subsol) cu cota de 2,07% din 2,41 mp =0,05 mp; Extras CF nr.119041-C1- U48 (terasă în curtea de lumină, parter) cu cota de 2,07% din 13,98 mp = 0,29mp; Extras CF nr.119041-C1-U49 (cameră portar, parter) cu cota de 2,07% din 5,76 mp = 0,12 mp; Extras CF nr.119041-C1-U36 (wc, etaj II) cu cota de 11,26% din 2,05 mp = 0,23 mp; Extras CF nr.119041-C1-U38 (wc, etaj II)  cu cota de 11,26% din 1,94 mp = 0,22 mp.

PREŢUL
Preţul de pornire al licitatiei este de 17.554 euro.
Pasul de licitare: 10% din preţul de pornire.
Preţul vânzării se va plăti în lei, la cursul de schimb valutar din ziua încheierii contractului de vânzare-cumpărare, prin virament bancar în Contul RO87TREZ13121390207XXXXX  deschis la Trezoreria Municipiului Braşov, pe numele vânzătorului-Judeţul Braşov, Cod Fiscal 4384150.

GARANŢIA DE PARTICIPARE LA LICITAŢIE
Garanţia de participare la licitaţie este de 10% din preţul de pornire al licitaţiei şi va fi constituită în lei, prin virament bancar în Contul RO33TREZ1315006XXX000169, deschis la Trezoreria Municipiului Braşov, pe numele vânzătorului-Judeţul Braşov, Cod Fiscal 4384150.

TAXA DE PARTICIPARE
Taxa de participare este de 150 lei şi se va achita la Casieria Consiliului Judeţean Braşov, din Braşov, Bdl. Eroilor, nr.5, parter, cam.8 (de luni până joi între orele: 8:30-11; 14-15 şi vineri între orele: 8:30-10; 12-14, cu excepţia ultimei zile lucrătoare din lună) şi nu este restituibilă.
Potenţialii achizitori care au achitat taxa de participare la licitaţie, în baza unei programări prealabile la nr. de tel 0268/410777 int. 211 sau la camera 9, parter, Bdl.Eroilor, nr.5 (persoane de contact: Săpunaru Alina sau Voiculeţ Ioana) pot viziona cabinetul care face obiectul licitaţiei.

DOCUMENTELE NECESARE PENTRU PARTICIPAREA LA LICITAŢIE:
Pentru furnizorii de servicii medicale - persoane fizice:
a) declaraţia de participare la procedura de vânzare (cerere fermă de cumpărare, declaraţie de participare la procedura de licitaţie, după caz);
b) fişa participantului;
c) copie de pe actul de identitate (semnată de conformitate cu originalul şi datată);
d) copie de pe autorizaţia de liberă practică, respectiv: certificatul de membru al CMDR, avizat la zi (semnată de conformitate cu originalul şi datată);
e) declaraţie pe propria răspundere, din care să rezulte că participantul la procedura de vânzare nu este beneficiarul unui alt contract de cumpărare a unui spaţiu cu destinaţie medicală, în condiţiile O.U.G.nr.68/2008;
f) dovada achitării taxei de participare la procedura de vânzare;
g) dovada constituirii garanţiei de participare la procedura de vânzare.
Pentru furnizorii de servicii medicale - persoane juridice:
a) declaraţia de participare la procedura de vânzare (cerere fermă de cumpărare, ofertă fermă de cumpărare, după caz, semnată şi datată de reprezentantul legal);
b) fişa ofertantului;
c) copie de pe certificatul de înmatriculare, din care să reiasă că societatea are ca obiect unic de activitate furnizarea de servicii medicale, cu sau fără activităţi conexe (semnată de conformitate cu originalul şi datată de reprezentantul legal);
d) copie de pe certificatul de înregistrare fiscală (semnată de conformitate cu originalul şi datată de reprezentantul legal);
e) certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerţului, din care să reiasă starea la zi a persoanei juridice;
f) declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, din care să rezulte că participanta la licitaţie nu este beneficiara unui alt contract de cumpărare a unui spaţiu cu destinaţie medicală, în condiţiile O.U.G.nr.68/2008;
g) împuternicirea acordată de asociaţi pentru participarea la licitaţia publică cu strigare, însoţită de copia actului de identitate al reprezentantului;
h) dovada achitării taxei de participare la procedura de vânzare;
i) dovada constituirii garanţiei de participare la procedura de vânzare.

NOTĂ:  
Potrivit prevederilor Art.10 alin.(2) din acelaşi act normativ: “Imobilele dobândite în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă nu pot fi înstrăinate, închiriate sau folosite de cumpărător pentru alte activităţi decât în scopul desfăşurării activităţii medicale şi/sau a activităţilor conexe actului medical.”
Persoane desemnate să dea relaţii suplimentare: Săpunaru Alina şi Voiculeţ Ioana - consilieri juridici în cadrul Serviciului Juridic Contencios al Consiliului Judeţean Braşov – camera 9, parter, Bdl. Eroilor, nr. 5, tel. 0268.410.777, int. 211.



5. ANUNŢ
U.A.T. Judeţul Braşov,
cu sediul în Braşov, B-dul Eroilor, nr.5, jud Braşov, cod poştal 500007, Cod Fiscal 4384150, Cont bancar RO87TREZ13121390207XXXXX  deschis la Trezoreria Municipiului Braşov, legal reprezentat prin Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov – Adrian Ioan Veştea, prin Comisia pentru vânzarea spaţiilor şi a cotelor părţi din spaţiile cu destinaţie medicală din imobilul situat în municipiul Braşov, str. Diaconu Coresi, nr. 1, cu destinaţia de Policlinica Stomatologică “Diaconu Coresi” Braşov, desemnată prin Dispoziţia Preşedintelui Consiliului Judeţean Braşov nr.501/10.05.2018, organizează licitaţie publică cu strigare pentru vânzarea cotei-părţi de 1/2 din  Cabinetul medical stomatologic nr. 20, situat în imobilul - Policlinica Stomatologică Diaconu Coresi Braşov, cu sediul în Braşov, str.Diaconu Coresi nr.1, jud.Braşov, în baza O.U.G.nr.68/2008 şi a Hotărârilor Consiliului Judeţean Braşov: nr.59, nr.60 şi nr.69 din data de 20.02.2019 (publicate pe site-ul: www.judbrasov.ro)

CALENDARUL LICITAŢIEI:
- în perioada 5 – 12 septembrie 2019, orele 8:30-15:30, se vor depune la sediul Consiliului Judeţean Braşov, din Braşov, Bdl Eroilor, nr.5, parter, cam.10-Registratură, documentele de calificare, de către potenţialii ofertanţi, conform Caietului de sarcini pus la dispoziţie de către Serviciul Juridic Contencios (cam.9, parter), după achitarea taxei de participare la licitaţie.
- în data de 13 septembrie 2019, ora 14:00, Comisia de vânzare verifică documentele de participare depuse de ofertanţii-licitanţi şi întocmeşte o listă cu ofertanţii calificaţi, pe care o va afişa la locul desfăşurării licitaţiei, respectiv: la sediul Consiliului Judeţean Braşov din Braşov, Bdl.Eroilor, nr.5, etaj I, cam.117 şi la avizierul amplasat la parterul Consiliului Judeţean Braşov.
- şedinţa de licitaţie publică cu strigare şi adjudecarea va avea loc la data de 16 septembrie 2019, ora 14:00.

OBIECTUL VÂNZĂRII:

Cota-parte de 1/2 din Cabinetul medical stomatologic nr. 20, spaţiul 7, situate la ertajul II al imobilului – Policlinica Stomatologică Diaconu Coresi Braşov, proprietate private a Judeţului Braşov, cu nr.cad. 119041-C1-U30, compus din: una cameră cu  o suprafaţă utilă de 29,24 mp,  cotă din părţile de uz comun de 2272/87000,  cotă din teren de 1376/52700  conform descrierii din extrasul CF 119041-C1-U30, cotele din părţile de uz comun intabulate ca unităţi individuale şi cotele din PUC aferente acestora, conform descrierii din:  Extras CF nr.119041-C1-U50 (centrală termică, sala boiler şi compresor subsol) cu cota de 3,65% din 64,28 mp = 2,34 mp; Extras CF nr. 119041-C1-U51 (post trafo şi hol subsol) cu cota de 3,65% din 35,19 mp = 1,28 mp; Extras CF nr.119041-C1-U52 (5 depozite, hol, hol subsol)  cu cota de 3,65% din 101,33 mp = 3,70 mp; Extras CF nr.119041-C1-U53 (boxă subsol) cu cota de 3,65% din 2,86 mp = 0,10 mp; Extras CF nr.119041-C1-U54 (boxă subsol) cu cota de 3,65% din 2,41 mp =0,08 mp; Extras CF nr.119041-C1- U48 (terasă în curtea de lumină, parter) cu cota de 3,65% din 13,98 mp = 0,51mp; Extras CF nr.119041-C1-U49 (cameră portar, parter) cu cota de 3,65% din 5,76 mp = 0,21 mp; Extras CF nr.119041-C1-U36 (wc, etaj II) cu cota de 20,05% din 2,05 mp = 0,41 mp; Extras CF nr.119041-C1-U38 (wc, etaj II)  cu cota de 20,05% din 1,94 mp = 0,39 mp.

PREŢUL
Preţul de pornire al licitatiei este de 30.983 euro.
Pasul de licitare: 10% din preţul de pornire.
Preţul vânzării se va plăti în lei, la cursul de schimb valutar din ziua încheierii contractului de vânzare-cumpărare, prin virament bancar în Contul RO87TREZ13121390207XXXXX  deschis la Trezoreria Municipiului Braşov, pe numele vânzătorului-Judeţul Braşov, Cod Fiscal 4384150.

GARANŢIA DE PARTICIPARE LA LICITAŢIE
Garanţia de participare la licitaţie este de 10% din preţul de pornire al licitaţiei şi va fi constitută în lei, prin virament bancar în Contul RO33TREZ1315006XXX000169, deschis la Trezoreria Municipiului Braşov, pe numele vânzătorului-Judeţul Braşov, Cod Fiscal 4384150.

TAXA DE PARTICIPARE
Taxa de participare este de 150 lei şi se va achita la Casieria Consiliului Judeţean Braşov, din Braşov, Bdl. Eroilor, nr.5, parter, cam.8 (de luni până joi între orele: 8:30-11; 14-15 şi vineri între orele: 8:30-10; 12-14, cu excepţia ultimei zi lucrătoare din lună) şi nu este restituibilă.
Potenţialii achizitori care au achitat taxa de participare la licitaţie, în baza unei programări prealabile la nr. de tel 0268/410777 int. 211 sau la camera 9, parter, Bdl.Eroilor, nr.5 (persoane de contact: Săpunaru Alina sau Voiculeţ Ioana) pot viziona cabinetul care face obiectul licitaţiei.

DOCUMENTELE NECESARE PENTRU PARTICIPAREA LA LICITAŢIE:
Pentru furnizorii de servicii medicale - persoane fizice:
a) declaraţia de participare la procedura de vânzare (cerere fermă de cumpărare, declaraţie de participare la procedura de licitaţie, după caz);
b) fişa participantului;
c) copie de pe actul de identitate (semnată de conformitate cu originalul şi datată);
d) copie de pe autorizaţia de liberă practică, respectiv: certificatul de membru al CMDR, avizat la zi (semnată de conformitate cu originalul şi datată);
e) declaraţie pe propria răspundere, din care să rezulte că participantul la procedura de vânzare nu este beneficiarul unui alt contract de cumpărare a unui spaţiu cu destinaţie medicală, în condiţiile O.U.G.nr.68/2008;
f) dovada achitării taxei de participare la procedura de vânzare;
g) dovada constituirii garanţiei de participare la procedura de vânzare.
Pentru furnizorii de servicii medicale - persoane juridice:
a) declaraţia de participare la procedura de vânzare (cerere fermă de cumpărare, ofertă fermă de cumpărare, după caz, semnată şi datată de reprezentantul legal);
b) fişa ofertantului;
c) copie de pe certificatul de înmatriculare, din care să reiasă că societatea are ca obiect unic de activitate furnizarea de servicii medicale, cu sau fără activităţi conexe (semnată de conformitate cu originalul şi datată de reprezentantul legal);
d) copie de pe certificatul de înregistrare fiscală (semnată de conformitate cu originalul şi datată de reprezentantul legal);
e) certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerţului, din care să reiasă starea la zi a persoanei juridice;
f) declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal, din care să rezulte că participanta la licitaţie nu este beneficiara unui alt contract de cumpărare a unui spaţiu cu destinaţie medicală, în condiţiile O.U.G.nr.68/2008;
g) împuternicirea acordată de asociaţi pentru participarea la licitaţia publică cu strigare, însoţită de copia actului de identitate al reprezentantului;
h) dovada achitării taxei de participare la procedura de vânzare;
i) dovada constituirii garanţiei de participare la procedura de vânzare.

NOTĂ:  
Potrivit prevederilor Art.10 alin.(2) din acelaşi act normativ: „Imobilele dobândite în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă nu pot fi înstrăinate, închiriate sau folosite de cumpărător pentru alte activităţi decât în scopul desfăşurării activităţii medicale şi/sau a activităţilor conexe actului medical.”
Persoane desemnate să dea relaţii suplimentare: Săpunaru Alina şi Voiculeţ Ioana - consilieri juridici în cadrul Serviciului Juridic Contencios al Consiliului Judeţean Braşov – camera 9, parter, Bdl. Eroilor, nr. 5, tel. 0268.410.777, int. 211.    
 

+2 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie