Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 13:48

Licitații - 3 aprilie 2020

Autor:

Publicat la 03 aprilie 2020

Licitații - 3 aprilie 2020

1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Consiliul Local Ormeniş, strada Principală, nr.291, Comuna Ormeniş, judeţul Braşov, telefon 0268.284.974, fax 0372.002.771, e-mail: primariaormenis@yahoo.ro, cod fiscal 4777230.
2. Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: 2 camere pentru farmacie şi 1 grup sanitar, situate în clădirea primăriei şi a dispensarului comunal Ormeniş, în suprafaţă totală de 54,16mp, ce aparţine domeniului public al Consiliului Local Ormeniş, judeţul Brasov, conform H.C.L.nr.13/26.03.2020 şi temeiului legal: O.U.G.57/03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: la cerere, online pe adresa: e-mail: primariaormenis@yahoo.ro.
3.2. Denumirea şi datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituţiei de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: de la Compartimentul Secretariat din cadrul Primăriei Comunei Ormeniş, strada Principală, nr. 291, judeţul Braşov.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ: 20Lei/exemplar, se achită cash la casieria Primăriei Comunei Ormeniş.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 21.04.2020, ora 14.00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 24.04.2020, ora 10.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria Comunei Ormeniş, Compartimentul Secretariat, strada Principală, nr. 291, judeţul Braşov.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate -unul exterior şi unul interior.
5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 24.04.2020, ora 11.00, Primăria Comunei Ormeniş, strada Principală, nr.291, judeţul Braşov.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Secţia de Contencios Administrativ a Tribunalului Braşov, Strada 15 Noiembrie, nr.45, Braşov, judeţul Braşov, telefon 0268.419.615, fax 0268.418.054, e-mail: trbrasov@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 01.04.2020.

 

Ministerul Apărării Naţionale, prin U.M. 02444 Sibiu cu sediul în Sibiu, Str. Piaţa Armelor, nr. 10, Jud. Sibiu, invită persoanele fizice şi/sau juridice interesante, în nume propriu, să depune oferte în vederea atribuirii contractului de vânzare – cumpărare a 20 apartamente  noi cu destinaţia de locuinţe de serviciu în garnizoana Braşov, Jud. Braşov.
Potenţialii ofertanţi pot intra în posesia documentaţiei de atribuire, gratuit, de la sediul autorităţii contractante sau printr-o solicitare scrisă transmisă pe adresa de email um02444@mapn.ro.
Solicitările pot fi transmise după data de 08.05.2020.
Condiţii contract: Conform documentaţiei de atribuire;
Condiţii de participare: Conform documentaţiei de atribuire;
Criterii de adjudecare: Cel mai bun raport calitate-preţ.
Ofertele se vor depune la sediul autorităţii contractante până la data de 22.05.2020, ora 15:00. Şedinţa de deschidere a ofertelor va fi în data de 25.05.2020, ora 10.00.
Punct de contact: Mihăiţă Bălaşa-Armaşu, telefon 0723672312.
Termen limită primire oferte: 22.05.2020 ora 15:00. Şedinţa de deschidere a ofertelor va fi în data de 25.05.2020 ora 10.00.

ŞEFUL UNITĂŢII MILITARE 02444 SIBIU
Colonel inginer,
Constantin POPESCU


 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie