Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 06:46

Licitații - 17 mai 2022

Autor:

Publicat la 17 mai 2022

Licitații - 17 mai 2022

FIVE Administration S.P.R.L., în calitate de lichidator judiciar al debitoarei Carmolact S.R.L., organizează în datele de 23.05.2022 şi 30.05.2022, ora 15.00, la sediul din Bucureşti, str. Constantin Disescu nr. 33A, Sector 1, licitaţii publice cu strigare, pentru valorificarea următorului bun mobil: -Utilaj de tocat porumb- 12.008 Euro (fără TVA). Ofertanţii care doresc să participe la procedura de vânzare prin licitaţie publică au obligaţia achiziţionării Caietul de sarcini, acesta având preţul de 238 Lei (inclusiv TVA) şi de a depune până cel mai târziu în ziua lucrătoare precedentă şedinţei de licitaţie publică, ora 16.00, la sediul Five Administration S.P.R.L., toate documentele specificate în Caietul de sarcini. Informaţii suplimentare pot fi obţinute la nr. 031.438.16.88 sau e-mail: vanzari@five-advisory.ro

***

 1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi /sau adresa de e-mail, persoană de contact: Primăria Comunei Augustin, comuna Augustin, Str. Lungă nr. 238, judeţul Braşov, telefon 0374/855.236, fax 0374/097.010, e-mail: primariaaugustin@yahoo.com, cod fiscal 17490853.
2. Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie închiriat: -Trupul de păşune nr. 8, Trei Păraie Vadu Rău, suprafaţa de 10,45 ha; -Trupul de păşune nr. 7, Calota, suprafaţa de 22,60 ha; -Trupul de păşune nr. 10, Valea Racilor, suprafaţa de 12,58 ha, conform caietului de sarcini, aparţinând domeniului privat al Comunei Augustin, conform H.C.L. nr. 23/29.04.2022 şi temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: la cerere, de la sediul instituţiei, Compartimentul Registru Agricol.
3.2. Denumirea şi datele de contact ale serviciului /compartimentului din cadrul instituţiei de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Compartimentul Registru Agricol din cadrul Primăriei Comunei Augustin, comuna Augustin, Str. Lungă nr. 238, judeţul Braşov.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019, privind Codul administrativ: 50 Lei /exemplar, se achită numerar la Casieria Primăriei Comunei Augustin. 3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 02/06/2022, ora 12.00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 10/06/2022, ora 12.00. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Compartimentul Registru Agricol din cadrul Primăriei Comunei Augustin, comuna Augustin, Str. Lungă nr. 238, judeţul Braşov.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: se depun într-un singur exemplar, în două plicuri sigilate: unul exterior şi unul interior.
5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 14/06/2022, ora 11.00, Primăria Comunei Augustin, comuna Augustin, Str. Lungă nr. 238, judeţul Braşov, Sala de şedinţe.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon şi /sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Secţia de Contencios Administrativ a Tribunalului Braşov, municipiul Braşov, B-dul 15 Noiembrie nr. 45, judeţul Braşov, telefon 0268/419.615, fax 0268/418.054, e-mail: tr-brasov-info@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 16/05/2022.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie