Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 07:10

Licitații - 13 ianuarie 2022

Autor:

Publicat la 13 ianuarie 2022

Licitații - 13 ianuarie 2022

1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi /sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov, telefon/fax 0268/249.618, email: primariadragus@yahoo.com, cod fiscal 16436600.
2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: teren extravilan în suprafaţă de 1.289 mp, categoria de folosinţă arabil, C.F. 105701, nr. cadastral 105701, amplasat în Comuna Drăguş, judeţul Braşov, aparţinând domeniului privat al Comunei Drăguş, conform H.C.L. nr. 111/29.12.2021 şi temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitarea scrisă, la sediul Primăriei Comunei Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului /compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Primăria Comunei Drăguş, comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: costul documentaţiei este de 100 lei achitaţi numerar la Casieria Primăriei Comunei Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 26.01.2022, ora 10.00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 03.02.2022, ora 10.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Comunei Drăguş, comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
1 exemplar original şi 2 exemplare copii.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 03.02.2022, ora 12.00, la sediul Primăriei Comunei Drăguş, comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi /sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Secţia de Contencios Administrativ a Tribunalului Braşov, Braşov, B-dul 15 Noiembrie nr. 45, judeţul Braşov, telefon 0268/419.615, fax 0268/418.054, e-mail: trbrasov@just.ro.
7. Data transmiterii anunţ    ului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 12.01.2022.

***

1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi /sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov, telefon /fax 0268/249.618, e-mail: primariadragus@yahoo.com, cod fiscal 16436600.
2. Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitaţie publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren intravilan în suprafaţă de 2.000 mp, CF nr. 100187, nr. cadastral 100187, situat în Comuna Drăguş, judeţul Braşov, aparţinând domeniului privat al Comunei Drăguş, conform H.C.L. nr. 80/22.10.2021 şi temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în
caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: la cerere, de la sediul instituţiei, Primăria Comunei Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
3.2. Denumirea şi datele de contact ale serviciului /compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Primăria Comunei Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei /exemplar, ce se achită numerar la Casieria Primăriei Comunei Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 26.01.2022, ora 10.00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 04.02.2022, ora 09.30.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primăria Comunei Drăguş, comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: într-un singur exemplar, într-un plic sigilat.
5. Data şi locul la care se va desfăşura şedinţa publică de deschidere a ofertelor: 04.02.2022, ora 10.00, Primăria Comunei Drăguş, comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon şi /sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Secţia de Contencios Administrativ a Tribunalului Braşov, Braşov, B-dul 15 Noiembrie nr. 45, judeţul Braşov, telefon 0268/419.615, fax 0268/418.054, e-mail: trbrasov@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 12.01.2022.    
   

***

1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax şi /sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov, telefon /fax 0268/249.618, email: primariadragus@yahoo.com, cod fiscal 16436600.
2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: teren extravilan în suprafaţă de 1.964 mp, categoria de folosinţă păşune, C.F. 105763, nr. cadastral 105763, amplasat în Comuna Drăguş, judeţul Braşov, aparţinând domeniului privat al Comunei Drăguş, conform H.C.L. nr. 112/29.12.2021 şi temeiului legal O.U.G. nr. 57/03.07.2019.
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitare scrisă, la sediul Primăriei Comunei Drăguş, Str. Principală
nr. 42, judeţul Braşov.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului /compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Primăria Comunei Drăguş, comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: costul documentaţiei este de 100 lei, achitaţi în numerar la Casieria Primăriei Comunei Drăguş, comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 26.01.2022, ora 10.00.
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 03.02.2022, ora 10.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Comunei Drăguş, comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar original şi 2 exemplare copii.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 03.02.2022, ora 14.00, la sediul Primăriei Comunei Drăguş, comuna Drăguş, Str. Principală nr. 42, judeţul Braşov.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi /sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Secţia de Contencios Administrativ a Tribunalului Braşov, Braşov, B-dul 15 Noiembrie nr. 45, judeţul Braşov, telefon 0268/419.615, fax 0268/418.054, e-mail: trbrasov@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 12.01.2022.    
  

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie