Curs BNR
1 EUR = 4.9675 RON
1 USD = 4.6709 RON
1 GBP = 5.7134 RON
1 XAU = 289.1272 RON
1 AED = 1.2717 RON
1 AUD = 3.0071 RON
1 BGN = 2.5398 RON
1 BRL = 0.9461 RON
1 CAD = 3.4698 RON
1 CHF = 5.1538 RON
1 CNY = 0.6396 RON
1 CZK = 0.2037 RON
1 DKK = 0.6663 RON
1 EGP = 0.1512 RON
1 HUF = 1.2837 RON
1 INR = 0.0564 RON
1 JPY = 3.1507 RON
1 KRW = 0.3498 RON
1 MDL = 0.2571 RON
1 MXN = 0.2719 RON
1 NOK = 0.4342 RON
1 NZD = 2.7817 RON
1 PLN = 1.0786 RON
1 RSD = 0.0424 RON
1 RUB = 0.0485 RON
1 SEK = 0.4171 RON
1 TRY = 0.1720 RON
1 UAH = 0.1265 RON
1 XDR = 6.1462 RON
1 ZAR = 0.2479 RON
Publicat la 20 iunie 2022
Parlamentari ai PNL, în frunte cu premierul Nicolae Ciucă, au depus un proiect de lege pentru recunoaşterea sporturilor electronice în România şi dezvoltarea activităţii de E-Sports la fel ca ramurile sportive clasice, prin modificarea Legii 69/2000 a educaţiei fizice şi sportului, informează Tineretul Naţional Liberal (TNL). Preşedintele TNL, Mara Mareş, consideră că „sportul electronic este o activitate ce poate aduce multe beneficii angajatorilor, angajaţilor şi producătorilor de jocuri din România”, subliniind că „recunoaşterea E-Sports a fost solicitată de piaţă şi a fost conturată în parteneriat cu piaţa”. „Este momentul să oferim un statut legal jucătorilor, cluburilor şi organizatorilor de competiţii de gaming, iar prin această propunere de lege facem exact acest lucru, fără a implica vreun cost pentru bugetul de stat”, susţine şi deputatul PNL Alin Ignat, iniţiatorul propunerii legislative.
Sporturi electronice (prescurtat e-sports) este termenul care defineşte acţiunea de a practica la un nivel competiţional şi profesionist jocuri pe calculator. În prezent e-sportul Românesc a început să progreseze cu ajutorul unor organizaţii gen Electronic Sports League(ESL), Professional Gamers League(PGL), Arena Cyber League(ACL).
Potrivit expunerii de motive a propunerii legislative, în legislaţia din România „nu există o reglementare care să încurajeze aceste sporturi electronice şi care să protejeze drepturile persoanelor implicate”. Prin proiectul de act normativ, iniţiatorii propun recunoaşterea în mod oficial a sporturilor electronice, stabilirea cadrului legislativ cu privire la activităţile prin care se desfăşoară sporturi electronice în România şi drepturile de care se bucură persoanele implicate în industria E-Sports, în special cele privind protejarea muncii lor şi a exercitării activităţii în condiţii legale.
Intră la liceu doar în etapa a doua, pe locurile rămase libere
2022-06-20 citeste mai multUn an de stagiatură în şcoală, cu un mentor, în care cei care vor să devină profesori vor fi încadraţi cu jumătate de normă – aceasta va fi noua cale de acces în[...]
2022-06-20 citeste mai multBucurie mare pentru elevii unei şcoli dintr-o zonă săracă a judeţului Braşov: cartierul Gârcini din Săcele. Copiii de clasa a treia au primit vineri, 17 iunie, primele lor biciciclete. Salvate[...]
2022-06-20 citeste mai multAbsolvenţii claselor a XII-a şi a XIII- încep de astăzi, 20 iunie, etapa „de foc” a Bacalaureatului – probele scrise. Prima este cea la Limba şi literatura română,[...]
2022-06-20 citeste mai multJunii Tineri le-au scos, duminică, pe fete la joc, la Varişte. La Jocul strămoşesc, mai exact, care a început, conform tradiţiei, cu Hora Junilor şi aruncarea buzduganului. Evenimentul a[...]
2022-06-20 citeste mai mult
'Barbu Gh.'
2022-06-20 07:48:43
'„E-Sports”. CU „S”!!! Ăstea da „sporturi”. Să vezi ce de „campioni” cu scolioză, cifoză și lordoză vor da „e-sportivii” ăștia.'