Curs BNR
1 EUR = 4.9773 RON
1 USD = 4.3756 RON
1 GBP = 5.7940 RON
1 XAU = 467.2986 RON
1 AED = 1.1913 RON
1 AUD = 2.7801 RON
1 BGN = 2.5448 RON
1 BRL = 0.7458 RON
1 CAD = 3.1510 RON
1 CHF = 5.3554 RON
1 CNY = 0.5997 RON
1 CZK = 0.1988 RON
1 DKK = 0.6666 RON
1 EGP = 0.0856 RON
1 HUF = 1.2211 RON
1 INR = 0.0513 RON
1 JPY = 3.0674 RON
1 KRW = 0.3087 RON
1 MDL = 0.2542 RON
1 MXN = 0.2195 RON
1 NOK = 0.4153 RON
1 NZD = 2.5934 RON
1 PLN = 1.1597 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0531 RON
1 SEK = 0.4498 RON
1 TRY = 0.1139 RON
1 UAH = 0.1057 RON
1 XDR = 5.9305 RON
1 ZAR = 0.2319 RON
Publicat la 20 iunie 2022
Parlamentari ai PNL, în frunte cu premierul Nicolae Ciucă, au depus un proiect de lege pentru recunoaşterea sporturilor electronice în România şi dezvoltarea activităţii de E-Sports la fel ca ramurile sportive clasice, prin modificarea Legii 69/2000 a educaţiei fizice şi sportului, informează Tineretul Naţional Liberal (TNL). Preşedintele TNL, Mara Mareş, consideră că „sportul electronic este o activitate ce poate aduce multe beneficii angajatorilor, angajaţilor şi producătorilor de jocuri din România”, subliniind că „recunoaşterea E-Sports a fost solicitată de piaţă şi a fost conturată în parteneriat cu piaţa”. „Este momentul să oferim un statut legal jucătorilor, cluburilor şi organizatorilor de competiţii de gaming, iar prin această propunere de lege facem exact acest lucru, fără a implica vreun cost pentru bugetul de stat”, susţine şi deputatul PNL Alin Ignat, iniţiatorul propunerii legislative.
Sporturi electronice (prescurtat e-sports) este termenul care defineşte acţiunea de a practica la un nivel competiţional şi profesionist jocuri pe calculator. În prezent e-sportul Românesc a început să progreseze cu ajutorul unor organizaţii gen Electronic Sports League(ESL), Professional Gamers League(PGL), Arena Cyber League(ACL).
Potrivit expunerii de motive a propunerii legislative, în legislaţia din România „nu există o reglementare care să încurajeze aceste sporturi electronice şi care să protejeze drepturile persoanelor implicate”. Prin proiectul de act normativ, iniţiatorii propun recunoaşterea în mod oficial a sporturilor electronice, stabilirea cadrului legislativ cu privire la activităţile prin care se desfăşoară sporturi electronice în România şi drepturile de care se bucură persoanele implicate în industria E-Sports, în special cele privind protejarea muncii lor şi a exercitării activităţii în condiţii legale.
Intră la liceu doar în etapa a doua, pe locurile rămase libere
2022-06-20 citeste mai multUn an de stagiatură în şcoală, cu un mentor, în care cei care vor să devină profesori vor fi încadraţi cu jumătate de normă – aceasta va fi noua cale de acces în[...]
2022-06-20 citeste mai multBucurie mare pentru elevii unei şcoli dintr-o zonă săracă a judeţului Braşov: cartierul Gârcini din Săcele. Copiii de clasa a treia au primit vineri, 17 iunie, primele lor biciciclete. Salvate[...]
2022-06-20 citeste mai multAbsolvenţii claselor a XII-a şi a XIII- încep de astăzi, 20 iunie, etapa „de foc” a Bacalaureatului – probele scrise. Prima este cea la Limba şi literatura română,[...]
2022-06-20 citeste mai multJunii Tineri le-au scos, duminică, pe fete la joc, la Varişte. La Jocul strămoşesc, mai exact, care a început, conform tradiţiei, cu Hora Junilor şi aruncarea buzduganului. Evenimentul a[...]
2022-06-20 citeste mai mult
'Barbu Gh.'
2022-06-20 08:48:43
'„E-Sports”. CU „S”!!! Ăstea da „sporturi”. Să vezi ce de „campioni” cu scolioză, cifoză și lordoză vor da „e-sportivii” ăștia.'