Curs BNR

1 EUR = 4.9754 RON

1 USD = 4.6739 RON

1 GBP = 5.8294 RON

1 XAU = 359.4100 RON

1 AED = 1.2727 RON

1 AUD = 3.0029 RON

1 BGN = 2.5439 RON

1 BRL = 0.8841 RON

1 CAD = 3.3857 RON

1 CHF = 5.1301 RON

1 CNY = 0.6459 RON

1 CZK = 0.1973 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0958 RON

1 HUF = 1.2669 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0239 RON

1 KRW = 0.3381 RON

1 MDL = 0.2628 RON

1 MXN = 0.2760 RON

1 NOK = 0.4260 RON

1 NZD = 2.7610 RON

1 PLN = 1.1462 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1437 RON

1 UAH = 0.1182 RON

1 XDR = 6.1501 RON

1 ZAR = 0.2467 RON

Editia 8166 - 19 apr 09:22

Lecţia cu profesori de-a IV-a: Proiect de succes pentru cei mai mici elevi ai Şcolii 30 din Braşov

Autor: Ana ŢÎRCĂ

Publicat la 29 octombrie 2021

Lecţia cu profesori de-a IV-a: Proiect de succes pentru cei mai mici elevi ai Şcolii 30 din Braşov

Potrivit principiului că orice activitate se învaţă cel mai uşor prin joacă, elevii claselor a IV-a şi a V-a de la Şcoala Gimnazială nr. 30 din Braşov i-au învăţat pe colegii lor mai mici, din clasa pregătitoare, să utilizeze calculatorul şi altfel decât să urmărească nişte cursuri online, să se uite la desene animate sau să asculte muzică. Cei mici s-au dovedit elevi foarte buni atunci când profesori le-au fost colegii lor cu doar câţiva ani mai mari.
„Proiectul nostru s-a numit «Scratch ne reuneşte», a fost organizat în cadrul proiectului internaţional «Meet and Code», care este susţinut în 35 de ţări europene, în cadrul programului «Europe Code Week» şi a pornit de la ideea unui proiect de programare şi tehnologie. Provocarea noastră a fost faptul că s-a derulat în patru întâlniri online”, ne-a spus Mihaela Cornea, învăţătoare la Şcoala Gimnazială nr. 30.
Şi pentru elevii mai mari a fost o adevărată provocare. „În proiect am încercat să le explicăm celor mai mici decât cum să încerce să creeze, de unii singuri, acasă, mai multe joculeţe pe Scratch. Pentru fiecare lecţie a fost câte un joculeţ diferit. Am încercat să le explicăm cât mai bine şi cât mai pe înţelesul lor, deşi aveam foarte multe emoţii, dar am încercat să îi fac pe copii să se joace acele joculeţe cât de bine pot ei”, ne-a povestit Eliza Loghin, elevă în clasa a V-a. „Mi s-a părut destul de interesant  că i-am învăţat pe cei mai mici să îşi creeze singuri joculeţe şi mi s-a părut destul de frumos faptul că i-am putut ajuta pe cei mici să acumuleze mai multe cunoştinţe”, a povestit Corina Alesia, elevă în clasa a IV-a. „Am lucrat cu doi copii, în unele întâlniri şi cu trei copii, în altele. Nu mi s-a părut greu, deoarece copiii şti usă asculte comenzile, doar le arătam pe ecran şi ei le găseau şi le puneau împreună”, a spus Robert, elev în clasa a IV-a.
În schimb, cei mici s-au bucurat de o experienţă frumoasă, în urma căreia au şi învăţat lucruri interesante. „Am învăţat de unde să aleg personaje, comenzile pe care să le facă, am învăţat în ce ordine să le pun, am învcăţat de unde să aleg decorurile şi m-am distrat mai ales cu un joc foarte amuzant în care un pelican trebuia să atingă de cât mai multe ori balonul şi jocul acela cred că mi-a plăcut cel mai mult dintre toate”, ne-a spus Eugenia, elevă în clasa 0.
Important pentru cei mai mulţi dintre copii a fost faptul că şi-au făcut prieteni noi şi au petrecut împreună un timp de calitate, în care fiecare a avut câte ceva de învăţat.

+4 -0

Comentarii

'CARMEN'

2021-10-29 12:50:07


' Asistam la strategia de digitalizare a educației din România care va avea loc in perioada 2021-2027,o inițiativă politică reînnoită a Uniunii Europene (UE). \n Ținta este ca, până în 2027, 90% din populația țării să fie alfabetizată digital.\n '

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie