Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 14:36

Lanţul de cofetării Armand vrea să pătrundă şi pe piaţa din Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 26 aprilie 2016

Lanţul de cofetării Armand vrea să pătrundă şi pe piaţa din Braşov

Reţeaua de cofetării Armand intenţionează să se extindă şi în Braşov în sistem de franciză, printre oraşele vizate de extindere mai numărându-se Constanţa, Iaşi sau Piteşti, spune Andrei Iancu, director de dezvoltare Armand.
Conceptul de franciză propus de Armand presupune o investiţie de circa 18.000 euro pentru un punct de vânzare într-un centru comercial, suma incluzând costurile francizei, cheltuielile de amenajare şi bugetul operaţional pentru primele 3 luni. Pe de altă parte, pentru o cofetărie stradală bugetul investiţional ajunge la aproximativ 35.000 euro, pentru un spatiu de 40-60 mp.
„Practic din momentul în care spaţiul este amenajat, noi ne ocupăm de întreaga producţie, toată logistica pentru transportul de marfă, livrarea ei către spaţiul de vânzare sau direct clienţi. Spaţiul va fi aprovizionat în fiecare zi cu marfă proaspătă şi va avea pregătit toate materialele logistice şi de promovare pentru preluarea comenzilor şi pentru desfăşurarea activităţii comerciale astfel încât să poată funcţiona încă din prima zi”, explica Andrei Iancu.
Taxa pentru intrarea în lanţul cofetăriilor Armand este de 2.000 euro şi se plăteşte o singură dată, la semnarea contractului de franciză.
Lanţul de cofetării Armand a fost lansat în 2010 în urma unei investiţii iniţiale de 250.000 euro, continuând să investească anual în perfecţionarea procesului de producţie şi dezvoltarea brandului. În 2015, afacerile au totalizat 750.000 de euro, pentru acest an directorul de dezvoltare estimând că vor depăşi pragul de un milion de euro.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie