Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 03:29

La „112-ul” Primăriei au fost înregistrate, anul trecut, aproape 1.900 de sesizări

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 13 ianuarie 2014

Cele mai multe nemulţumiri ale braşovenilor au fost legate de spaţiile verzi, urmate de gestionarea animalelor fără stăpân, iluminatul public sau reparaţia gropilor de pe străzi

La „112-ul” Primăriei au fost înregistrate, anul trecut, aproape 1.900 de sesizări
Dispeceratul Tehnic Integrat al Primăriei s-a dovedit a fi unul extrem de util pentru braşoveni, anul trecut, aproape 1.900 de persoane depunând diverse cereri sau sesizări, care şi-au găsit ulterior rezolvarea. Cele mai multe solicitări primite atât telefonic, la numărul 0268.984, cât şi online, pe portalul www.brasvocity.ro, au fost cererile de informaţii, 1.181, însă au fost înregistrate şi o serie de reclamaţii sau sesizări. Cele mai multe sesizări depuse, 127, au vizat întreţinerea spaţiilor verzi, respectiv toaletarea gardului viu, a ierbii sau a pomilor.
Aceste sesizări sunt urmate de cele privind prezenţa animalelor fără stăpân pe domeniul public, 88 reclamaţii, iluminatului public, 84, degradarea carosabilului şi prezenţa gropilor, 81, problemele legate de locurile de parcare, 71, dar şi diverse probleme legate de salubritate, 70. La coada clasamentului se află sesizări legate de transport, transport taxi sau stâlpi, fiecare cu o singură sesizare, precum şi afişajul ilegal sau activităţile comerciale neautorizate, 8 sesizări. Marea majoritate a acestor solicitări au fost adresate telefonic inspectorilor Primăriei, 1707, în timp ce numai 180 au fost semnalate online.
Dintre reclamaţiile primit o parte au fost direcţionate operatorilor de servicii publice din municipiul Braşov. Cele mai multe dintre acestea, 88, au fost redirecţionate Serviciului public de gestionare a animalelor, iar altele au ajuns la Compania Apa, Electrica, RAT sau Romtelecom.
1.863 din totalul celor 1887 de solicitări depuse în 2013 la Primăria Braşov au fost deja rezolvate, restul fiind fie în procedura de rezolvare, fie neconfirmate ca rezolvate de către cetăţenii care au făcut sesizarea, deşi li s-a dat curs de către reprezentanţii primăriei sau de către operatori.
 
Unde putem sesiza cel mai simplu problemele
Prin intermediul hărţii interactive disponibile pe portalul www.brasovcity.ro, orice cetăţean care are cont de utilizator pe portalul Primăriei Municipiului Braşov poate să posteze direct pe această hartă a incidentelor problemele identificate, care, după ce vor fi preluate de dispecerat, vor fi transmise către deţinătorul de reţele sau serviciul competent. Acest dispecerat colectează toate problemele, sugestiile şi propunerile braşovenilor cu privire la modul de administrare a domeniului public şi privat al municipiului, indiferent de metoda utilizată, telefonic (tel. 0268.984) sau electronic, şi oferă şi informaţiile necesare. Contul de utilizator poate fi accesat la adresa www.brasovcity.ro, - secţiunea Servicii pentru cetăţeni, iar sesizările pot fi trimise şi la adresa dispecerat@brasovcity.ro.
+0 -0

Comentarii

BARBESCU

2014-01-13 09:12:48


TOT CE AM SESIZAT IN 2013 PRIMARIEI , POLITIEI NU AU FOST REZOLVATE

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie