Curs BNR

1 EUR = 4.9754 RON

1 USD = 4.6739 RON

1 GBP = 5.8294 RON

1 XAU = 359.4100 RON

1 AED = 1.2727 RON

1 AUD = 3.0029 RON

1 BGN = 2.5439 RON

1 BRL = 0.8841 RON

1 CAD = 3.3857 RON

1 CHF = 5.1301 RON

1 CNY = 0.6459 RON

1 CZK = 0.1973 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0958 RON

1 HUF = 1.2669 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0239 RON

1 KRW = 0.3381 RON

1 MDL = 0.2628 RON

1 MXN = 0.2760 RON

1 NOK = 0.4260 RON

1 NZD = 2.7610 RON

1 PLN = 1.1462 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1437 RON

1 UAH = 0.1182 RON

1 XDR = 6.1501 RON

1 ZAR = 0.2467 RON

Editia 8166 - 19 apr 10:34

Kenvelo se transformă în KVL şi deschide încă un magazin în Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 04 octombrie 2014

Magazinul va fi amplasat în viitorul mall Coresi Shopping Resort

Kenvelo se transformă în KVL şi deschide încă un magazin în Braşov
Brandul de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii Kenvelo, prezent pe piaţa din România din anul 2000, devine începând cu toamna acestui an, KVL, sub o noua identitate vizuală şi sloganul Urban Free Style.
Multiplele schimbări care au avut loc în ultimii ani în cadrul industriei de fashion din România, riscul îmbătrânirii morale a brandului Kenvelo, dar mai ales necesitatea de a sublinia eforturile Kenvelo îndreptate spre îmbunătăţirea semnificativă a calităţii produselor, sunt principalele motive care au stat la baza procesului de rebranding demarat la începutul anului 2013. 
„Criza i-a determinat pe mulţi consumatori să transforme investiţia eficientă dintr-un principiu într-o adevărată strategie de achiziţie, iar în industria de fashion aceasta se traduce prin produse care durează cât mai mult timp atât ca trend, cât şi în ceea ce priveşte calitatea materialului. Cu ajutorul partenerilor noştri şi inovaţiilor pe care le-au adus în producţie, am reuşit să asigurăm satisfacerea acestei nevoi", a declarat Nilesh Sajnani, CEO Kenvelo Group Intl. & Major Shareholder.
Întregul proces de rebranding se va desfăşura pe parcursul a doi ani. În prima etapă este planificată reamenajarea flag shop-urilor KVL din marile oraşe, urmând ca în cea de-a doua investiţiile să fie direcţionate spre magazinele mai vechi din oraşele mici. 
„În ultimii şase ani au existat mai multe schimbări strategice, precum închiderea magazinelor mai puţin profitabile sau micşorarea spaţiilor, în paralel cu creşterea investiţiilor în locaţiile mai promiţătoare. Pentru că am vrut să punctăm efectele pozitive ale acestor schimbări, să reafirmăm puterea unui brand care pare a fi prezent dintotdeauna pe piaţa din România şi pentru a arăta că întotdeauna vom ţine pasul cu dinamica tinerei generaţii şi a modei, am considerat că rebrandingul se impune nu numai ca o soluţie firească, dar şi ca o dovadă de respect şi recunoştinţă faţă de clienţii noştri”, a declarat Philippe Besadoux, CEO Kenvelo Group România. 
Reţeaua are programate în viitorul apropiat cinci noi magazine, dintre care unul va fi deschis Coresi Shopping Resort din Braşov, a mai spus sursa citată. 
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie