Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 00:37

Invitaţie de participare

Autor:

Publicat la 30 mai 2014

AGENŢIA METROPOLITANĂ PENTRU DEZVOLTARE DURABILĂ BRAŞOV, cu sediul în  Bdul Eroilor nr. 8, Municipiul Braşov, jud. Braşov, cod poştal 500007, invită operatorii economici interesaţi să participe la procedura de achiziţie pentru atribuirea contractului de servicii de instruire în cadrul proiectului "A.C.T.U.A.L. - Abilităţi şi Competenţe Transversale de Urbanism pentru Administraţia Locală ".
Obiectul procedurii constă în achiziţia de servicii specializate de instruire care vor presupune organizarea şi susţinerea următoarelor module de formare:
1. Amenajarea teritoriului şi planificare strategică
Număr total de participanţi: 120 de persoane
Durată: 80 ore / 20 zile de formare / participant
2. Urbanism în aglomeraţiile urbane şi politicile de dezvoltare teritorială 
Număr total de participanţi: 40 de persoane
Durată: 200 ore / 50 zile de formare / participant
3. Legislaţia proprietăţii
Număr total de participanţi: 20 de persoane
Durată: 28 ore / 7 zile de formare / participant
Serviciile prestate în baza contractului vor include:
asigurarea locaţiei pentru furnizarea serviciilor de instruire
asigurarea logisticii necesare pentru susţinerea activităţilor de formare
asigurarea formatorilor pentru sesiunile de formare propuse
asigurarea suporturilor de curs pentru fiecare modul de instruire
asigurarea unei pauze de cafea pentru participanţi, pe parcursul fiecărei zile de instruire 
Valoarea estimată a contractului este de 317.800 RON, exclusiv TVA.
Codurile CPV ale  serviciilor ce urmează să fie achiziţionate sunt:
80530000-8 Servicii de formare profesională. 
55520000-1 Servicii de catering
Serviciile care formează obiectul achiziţiei se încadrează în Anexa 2B din OUG 34/2006; prin urmare, atribuirea contractului se realizează prin cerere de ofertă, pe baza procedurii proprii a autorităţii contractante.
Criteriul de atribuire utilizat este preţul cel mai scăzut
Achiziţia se derulează în cadrul proiectului " A.C.T.U.A.L. - Abilităţi şi Competenţe Transversale de Urbanism pentru Administraţia Locală " având codul SMIS 23637, cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013 conform contractului nr. 400/18.10.2013, încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice.
Condiţiile minime de calificare solicitate de autoritatea contractantă pentru participarea la procedura de atribuire sunt:
1. Situaţia personală
Cerinţa 1. Declaraţie privind eligibilitatea 
Modalitatea de îndeplinire: completare formular A. Încadrarea într-una din situaţiile prevăzute în Formularul A atrage excluderea ofertantului din procedura aplicată  pentru atribuirea contractului de achiziţie publică.
Cerinţa nr. 2 Declaraţie pe propria răspundere – formular B
Modalitatea de îndeplinire :
· completare formular B 
· Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscală de pe raza unităţii administrativ teritoriale unde ofertantul îşi are sediul social, privind plata obligaţiilor la bugetul  general consolidat, în original, copie legalizată/autentificată sau copie lizibilă cu menţiunea “conform cu originalul”.
· Certificat emis de Serviciul Public Local de Impozite şi Taxe care să ateste că ofertantul nu se înregistrează cu debite la bugetul local, în original, copie legalizată/autentificată sau copie lizibilă cu menţiunea “conform cu originalul”.
Din certificatele solicitate trebuie să reiasă situaţia datoriilor scadente în luna anterioară depunerii ofertelor, respectiv lipsa datoriilor ofertantului la bugetul general consolidat şi bugetul local. În situaţia în care din documentele solicitate reiese că ofertantul se află într-una din situaţiile prevăzute în formularul B, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achiziţie publică.
Cerinta nr. 3. Declaraţie privind calitatea de participant la procedură
Modalitatea de îndeplinire: completarea Formularului C  privind calitatea de participant la procedură
Cerinta nr. 4. Declaraţie privind incompatibilităţile şi conflictul de interese
Modalitatea de îndeplinire: Completarea Formularului D – Declaraţie privind incompatibilităţile şi conflictul de interese. Declaraţia va fi prezentată de fiecare asociat/subcontractant, dacă este cazul.
Ofertantul / Ofertantul  asociat / Subcontractantul / Terţul susţinător care are drept membri în cadrul consiliului de administraţie/organ de conducere sau de supervizare şi/sau are acţionari ori asociaţi persoane care sunt soţ/soţie, rudă sau afin până la gradul al patrulea inclusiv sau care se află în relaţii comerciale cu persoane ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire se regăsesc în declaraţia postată pe site-ul autorităţii contractante, www.metropolabrasov.ro
2. Capacitatea de exercitare a activităţii profesionale
Cerinta nr. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului  Comerţului
Modalitatea de îndeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului în original, copie  legalizată/autentificată sau copie lizibilă cu menţiunea “conform cu originalul”. Din certificatul constatator trebuie să rezulte cel puţin informaţii legate de structura acţionariatului, datele de identificare ale reprezentanţilor legali, obiectul de activitate al ofertantului. Informaţiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor.
Ofertantul trebuie să fie abilitat (în obiectul de activitate principal si/sau secundar) să desfăşoare activităţi economice de natura celor care formează obiectul principal al prezentei proceduri de achiziţie, respectiv activităţi de formare profesională.
3. Capacitatea economică şi financiară
Cerinta nr. 1: Informaţii privind situaţia economico-financiară - date referitoare la cifra de afaceri globală care vizează activitatea din cel mult ultimii trei ani, fără a lua în considerare anul în curs (2011, 2012, 2013).
Modalitatea de îndeplinire: Ofertanţii vor prezenta fişa de informaţii generale – Formularul F. În cazul în care ofertantul este o asociere de operatori economici, fiecare dintre asociaţi va completa Formularul E – Fişa de informaţii generale. În cazul în care ofertantul este înfiinţat de mai puţin de trei ani, se vor completa datele aferente anilor de funcţionare. Echivalentul în euro al valorilor exprimate în lei se va calcula de către ofertanţi utilizând cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
4. Capacitatea tehnică şi / sau profesională
Cerinta nr. 1: Experienţă similară - Se solicită exclusiv prezentarea declaraţiei privind lista principalelor servicii prestate în ultimii trei ani:
Modalitatea de îndeplinire: Ofertanţii vor completa formularul F – Declaraţie privind lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2 Informaţii privind personalul calificat de specialitate
 Ofertantul trebuie să facă dovada personalului cheie de care dispune pentru îndeplinirea contractului.  Se solicită îndeplinirea următoarelor cerinţe minime privind  personalul de specialitate implicat în executarea contractului:
1 (un) formator principal curs de “Amenajarea teritoriului şi planificare strategică”. Cerinţe:
Studii superioare într-unul din următoarele domenii:  urbanism, arhitectură, administraţie publică
1 (un) formator principal curs de “Urbanism în aglomeraţiile urbane şi politicile de dezvoltare teritorială”. Cerinţe:
Studii superioare într-unul din următoarele domenii:  urbanism sau arhitectură
1 (un) formator principal curs de “Legislaţia proprietăţii”. Cerinţe:
Studii superioare într-unul din următoarele domenii:  urbanism, administraţie publică, drept
1 (un) lector asistent curs de “Amenajarea teritoriului şi planificare strategică”. Nu se solicită cerinţe specifice
1 (un) lector asistent curs de “Urbanism în aglomeraţiile urbane şi politicile de dezvoltare teritorială”. Nu se solicită cerinţe specifice
1 (un) lector asistent curs de “Legislaţia proprietăţii”. Nu se solicită cerinţe specifice. 
Modalitatea de îndeplinire:
· Se va prezenta Declaraţia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat şi al cadrelor de conducere (conform formular G)
· Se va completa Formularul G.1 - Declaraţie privind personalul cheie care va fi utilizat pentru executarea contractului
Pentru personalul de specialitate propus de ofertant pentru executarea contractului se vor prezenta următoarele documente:
· copie conform cu originalul dupa contractele de muncă, contractele de colaborare sau angajamente de participare
· CV-uri originale/copie
Cerinta nr. 3. Informaţii privind echipamentele, utilajele şi dotările de specialitate aflate la dispoziţia ofertantului  - se solicită exclusiv prezentarea declaraţiei privind echipamentele şi dotările de care dispune operatorul economic şi pe care se angajează să le utilizeze pentru îndeplinirea contractului şi a listei cuprinzând cantităţile de utilaje, instalaţii şi echipamente tehnice.
Modalitatea de îndeplinire:
se va completa Formularul H – Declaraţie privind echipamentele şi dotările de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului şi pe care se angajează să le utilizeze pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului
se va completa Formularul H.1 – Lista cuprinzând cantităţile de echipamente şi dotări
 
Modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: 
Fişa de date a achiziţiei, caietul de sarcini, modelele de formulare si clauzele contractuale obligatorii sunt disponibile şi pot fi descărcate gratuit din secţiunea “Noutăţi” a site-ului Autorităţii Contractante, www.metropolabrasov.ro. Aceleaşi documente pot fi ridicate de la sediul Agenţiei Metropolitane pentru Dezvoltare Durabilă Braşov din Braşov, Bdul Eroilor nr. 8, zilnic, începând din data de 30.05.2014, în intervalul orar 09.00 – 14.00
 
Nu se solicită garanţie de participare şi de bună execuţie
 
Data şi ora limită de depunere a ofertelor: 12.06.2014, ora 12.00
 
Ofertele pot fi transmise prin orice mijloace (prin poştă, prin intermediul unui curier rapid) sau pot fi depuse direct la sediul autorităţii contractante situat în Municipiul Braşov, Bdul Eroilor nr. 8, jud. Braşov (clădirea Primăriei Municipiului Braşov)
 
Data şi ora deschiderii ofertelor: 12.06.2014, ora 13.00
 
Data limită de valabilitate a ofertei: 12.09.2014
 
Pentru informaţii detaliate privind modalitatea de prezentare a ofertelor, vă rugăm să consultaţi fişa de date a achiziţiei
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie