Curs BNR

1 EUR = 4.9686 RON

1 USD = 4.5785 RON

1 GBP = 5.8072 RON

1 XAU = 299.7224 RON

1 AED = 1.2466 RON

1 AUD = 2.9997 RON

1 BGN = 2.5404 RON

1 BRL = 0.9193 RON

1 CAD = 3.3930 RON

1 CHF = 5.2030 RON

1 CNY = 0.6361 RON

1 CZK = 0.1963 RON

1 DKK = 0.6665 RON

1 EGP = 0.1482 RON

1 HUF = 1.2770 RON

1 INR = 0.0552 RON

1 JPY = 3.0472 RON

1 KRW = 0.3440 RON

1 MDL = 0.2559 RON

1 MXN = 0.2685 RON

1 NOK = 0.4352 RON

1 NZD = 2.8219 RON

1 PLN = 1.1515 RON

1 RSD = 0.0424 RON

1 RUB = 0.0498 RON

1 SEK = 0.4446 RON

1 TRY = 0.1470 RON

1 UAH = 0.1192 RON

1 XDR = 6.0829 RON

1 ZAR = 0.2389 RON

Editia 8132 - 29 feb 03:29

Interzis cu autobuze mai vechi de 10 ani. Consiliul Judeţean Braşov vrea cele mai mici preţuri pentru transportul de călători

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 09 ianuarie 2023

Operatorii care vor opera cursele scoase la licitaţie de administraţia judeţeană nu vor primi subvenţii

Interzis cu autobuze mai vechi de 10 ani. Consiliul Judeţean Braşov vrea cele mai mici preţuri pentru transportul de călători

Operatorii de transport interesaţi să opereze 47 de linii de transport public de călători în judeţul Braşov sunt aşteptaţi să depună ofertele la Consiliul Judeţean Braşov până în 7 februarie 2023. Aceasta este o nouă încercare a administraţiei judeţene de a atribui contractele pe şapte ani pentru rutele din zonele Braşov – Zărneşti – Bran – Poiana Mărului – Victoria (19 trasee), Braşov – Făgăraş (15 trasee) şi Braşov – Rupea (13 trasee), valoarea totală a contracte fiind cuprinsă între 171.114.987 lei şi 188.226.486 lei. Contractele de delegare de gestiune pentru aceste trasee vor fi atribuite firmelor care ofertă cele mai mici tarife pe kilometru, astfel încât tarifele să fie suportabile pentru călători. De altfel, pentru aceste linii, operatorii nu vor beneficia de subvenţii de la bugetul Consiliului Judeţean Braşov sau de la bugetele locale, aşa cum se întâmplă în cazul transportului public din municipiul Braşov sau din Zona Metropolitană.
Pe lângă preţul cel mai mic, operatorii care vor să deservească traseele scoase la licitaţie trebuie să respecte şi mai multe cerinţe tehnice legate de flota auto.
Astfel, nu vor fi admise autobuzele care au o vechime mai mare de 10 ani şi cele nu sunt clasificate din punct de vedere al gradului de confort.
În ceea ce priveşte normele de poluare, nu vor fi admise autobuzele care au motorizare sub standardul Euro 5. Pe de altă parte, prin caietul de sarcini nu au fost incluse condiţii obligatorii în ceea ce priveşte deţinerea autobuzelor electrice sau alimentate cu alţi combustibili alternativi (hidrogen, biocarburanţi, gaz natural comprimat, gaz natural lichefiat sau gaz petrolier lichefiat) ci se acordă punctaje suplimentare pentru mijloacele de transport nepoluante sau pentru cele cu zero emisii.

Comentarii

'Mioara Deji'

2023-01-09 18:46:34


'Ce faceți cu epavele lui Codranu de pe ruta Brașov Făgăraș cum ii lasă Politi sa meargă cu atâtea pasageri si mai ales cu orarul pe care nu il respecta\nSperăm sa se face ceva si pentru cei din Făgăraș să avem mai multe variante diversificate pt a ajunge la Brașov sa nu mai fim la mana unui singur operator. '

'Remus'

2023-01-09 17:48:28


'Cele mai mici prețuri pentru bogătanul Codreanu sau......nu înțeleg\nFelicitări D.le primar George Scripcaru pentru tot ceea ce a.ți făcut pentru Brașov\nJos CODREANU!!!!!\nA fost și este cel mai josnic in mijloacele de transport că de restul nu mai vreau să fac mai multe păcate decât are acest bogătan al tranziției de astăzi...... ceea ce Ceaușescu nu permitea\nPe bune oameni buni....'

'Mircea Pop'

2023-01-09 10:27:37


'Si cu autobuzele de navetisti cum faceti,sunt adevarate epave care fumega,trancane,ei de ce nu schimba parcul auto,sau e vorba de ceva spagi?'

'Willy'

2023-01-09 09:45:45


'Si cu fumigenele de pe Sacele care ne polueaza orasul ce se aude? Le interzic sau nu? '

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie