Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 18:54

Încă trei companii de call-center ţintesc piaţa Braşovului

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 09 iunie 2015

Grecii de la E-value International SA, care furnizează servicii pentru Telekom, anunţă 300 de posturi.

Încă trei companii de call-center ţintesc piaţa Braşovului
Braşovul tinde să devină tot mai atractiv pentru piaţa serviciilor de suport. După ce companii ca CGS, Arvato şi Competence Call Center şi-au sporit dominaţia pe piaţă, alte trei companii de acest tip şi-au afirmat interesul pentru a pătrunde în Braşov, una dintre ele anunţând deja deschiderea perioadei de recrutări, căutând 20 de angajaţi până pe 6 iulie. 
Compania a angajat în acest sens o firmă de recrutare, iar potrivit anunţurilor postate de aceasta, viitorii angajaţi vor trebui să ofere suport prin telefon pentru clienţii persoane fizice şi juridice, ce folosesc servicii de date, voce şi televiziune, pentru clienţii persoane fizice şi juridice, ce sunt abonaţi la serviciul CDMA fix şi mobil, operează datele în aplicaţiile specifice etc. 
Una dintre firmele care vizează Braşovul este compania grecească E-value International SA, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de intermediere telefonică de tip Contact Center din sud-estul Europei. 
Aceasta a anunţat că în al doilea trimestru al acestui an va fi înfiinţat un al doilea sediu, la Braşov (în prezent compania având un sediu la Bucureşti), care va cuprinde alte 300 de staţii de lucru şi va permite extinderea operaţiunilor, pentru a răspunde cerinţelor pentru proiectele regionale şi internaţionale.
Compania oferă un portofoliu de servicii complete de tip Contact Center, de la servicii de relaţii cu clienţii şi de asistenţă tehnică, până la soluţii de retenţie a clienţilor şi de vânzări.
E-value International SA, membra a OTE Group şi Deutsche Telekom, urmează modelul companiei mamă COSMOTE e-value SA, beneficiind de experienţa de peste 15 ani a acesteia. Compania furnizează deja servicii către Telekom România Mobile Communications, membră a Grupului OTE, în urma unui parteneriat încheiat cu scopul de a dezvolta proiecte majore de servicii de relaţii cu clienţii şi de vânzări în beneficiul operatorului de telecomunicaţii. Colaborarea va fi extinsă în următoarele luni şi va viza şi alte proiecte ale Telekom România Communications şi Telekom România Mobile Communications, precum şi ale Deutsche Telekom, atât în zona de servicii inbound, cât şi outbound.
Braşovul a devenit, în ultimii ani, un oraş căutat de companiile furnizoare de servicii tip call-center, cele mai cunoscute fiind CGS România, care a ajuns deja la 1.200 de angajaţi în Braşov, Arvato, iar, de anul trecut, CCC. 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie