Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 10:40

Ina Schaeffler și Aerotech, interesate direct de Aeroportul din Brașov

Autor:

Publicat la 20 noiembrie 2012

Estimările arată că în 5-6 ani aeroportul de la Brașov își va atinge capacitatea maximă, în contextul în care interesul este mare și pe partea de cargo Consultantul Consiliului Județean Brașov în privința construirii aeroportului de la Ghimbav, gral

Ina Schaeffler și Aerotech, interesate direct de Aeroportul din Brașov Estimările arată că în 5-6 ani aeroportul de la Brașov își va atinge capacitatea maximă, în contextul în care interesul este mare și pe partea de cargo Consultantul Consiliului Județean Brașov în privința construirii aeroportului de la Ghimbav, gral. (r) Ion Georgescu, fost director la IAR, a dezvăluit faptul că două dintre cele mai importante companii din Brașov sunt interesate direct de construirea aeroportului. Pe de o parte, spune Georgescu, compania Ina Schaeffler a făcut deja un studiu prin care transportul producției sale să se facă pe calea aerului către anumiți beneficiari, iar cei de la Aerotech (care au fabrica lângă IAR) au anunțat că își vor construi pe cheltuiala lor o bretea de legătură cu aeroportul, în vederea transportării cu avionul a pieselor produse la Brașov. Georgescu spune că în 5-6 ani aeroportul de la Brașov își va atinge capacitatea maximă de 1 milion de călători/an, în contextul în care viitorul aeroport este foarte interesant pe partea de cargo, Brașovul fiind în centrul țării, iar de aici este mai ușor de transportat mărfurile în orice colț al României. Un pasager este echivalentul a 0,1 tone marfă, de aici și optimismul privind oportunitatea investiției de la Ghimbav. Din informațiile newsbv.ro, mai multe firme de logistică și-au închiriat deja spații în jurul aeroportului, aici urmând să funcționeze atât spații mari de depozitare, cât și transportatorii. Nu în ultimul rând, viitorul centru nodal de cale ferată din zona metropolitană Brașov face din aeroportul de la Brașov un concurent de temut pentru aeroporturile de la București, Sibiu și Târgu Mureș. „Pe partea de transport de călători, deja mai multe firme de transport sunt interesate de investiția de la Brașov, iar dacă vom ajunge la capacitatea de un milion de călători pe an, atunci afacerea este superprofitabilă“, a declarat duminică Aristotel Căncescu, președintele Consiliului Județean Brașov, cu ocazia semnării contractului pentru proiectarea și construirea pistei aeroportului de la Ghimbav.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie