Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 24 iulie 2019
Exporturile sunt nesemnificative
Sectorul alimentar autohton este unul dintre cele mai puţin performante la nivel european, se arată într-o analiză a Băncii Naţionale a României, potrivit fermierinromania.ro. Potrivit BNR, gradul excesiv de fragmentare a fermelor, reducerea continuă a efectivelor de animale, spaţiile insuficiente de colectare, depozitare şi transport sunt doar câteva dintre cauze. În primele cinci luni din acest an, exporturile României de alimente şi animale vii în Uniunea Europeană (UE) au scăzut cu 1,5% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, în timp ce importurile au avut un avans de 13%.
Schimburile comerciale dintre România şi ţările membre UE pentru principalele produse lactate au fost, în perioada ianuarie – aprilie 2019, următoarele:
- unt - export 20 de tone, import 3.450 de tone;
- brânză - export 3.494 tone, import 24.040 tone;
- lapte praf - export 38 de tone, import 386 tone;
- lapte praf degresat - export 54 tone, import 2.102 tone.
În acelaşi timp, oficialii de la Bucureşti se laudă cu exporturile de materii prime agricole.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu