banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8762 - 07 oct 21:35

Guvernul nu a majorat indemnizațiile

Autor: Liviu CIOINEAG

Publicat la 09 ianuarie 2007

Noul an a adus „belșug” doar în buzunarele angajaților cu salarii minime pe economie. Guvernul a fixat prin HG 1825/2006 valoarea salariului minim garantat pe țară la 390 de lei, fapt care ar atrage în mod normal și creșterea indemnizațiilor aferente, precum alocația pentru elevi, indemnizația de șomaj sau ajutorul pentru handicap

Noul an a adus „belșug” doar în buzunarele angajaților cu salarii minime pe economie. Guvernul a fixat prin HG 1825/2006 valoarea salariului minim garantat pe țară la 390 de lei, fapt care ar atrage în mod normal și creșterea indemnizațiilor aferente, precum alocația pentru elevi, indemnizația de șomaj sau ajutorul pentru handicap. Diana Borș, directorul adjunct al Direcției de Muncă Solidaritate Socială și Familie (DMSSF) Brașov, a explicat că „deocamdată, nu a fost luată decizia majorării indemnizațiilor. Ministerul Muncii a propus majorarea acestor plăți cu un procent egal cu indicele de mărire a prețurilor prognozate pentru cursul acestui an. Este foarte posibil ca în perioada următoare Guvernul să dispună printr-o hotărâre majorarea acestor indemnizații”.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie