Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 03:46

Grindeanu, despre autostrada Braşov - Comarnic: începe „de la Braşov în jos”

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 22 februarie 2023

Grindeanu, despre autostrada Braşov - Comarnic: începe „de la Braşov în jos”

Sorin Grindeanu, Ministru al Transporturilor şi Infrastructurii, a fost invitatul lui Marius Tucă într-o ediţie transmisă live de Gândul. Acesta spune că pentru autostrada Comarnic – Braşov, costul ajungea la 8 miliarde de euro pentru cei 160 de km. În acest context, ministrul a precizat că proiectul va începe cu tronsoanele care sunt necesare pentru descongestionarea traficului, iar partea dinspre Comarnic, unde deja există o bucată cu 4 benzi, va fi lăsată la urmă.
„Costul pentru autostrada Comarnic – Braşov ajungea la 8 miliarde de euro. Toate staţiunile s-au dezvoltat, autorităţile locale nu şi-au dat acceptul, şi atunci rămânea varianta prin tunel, care este foarte scumpă. Nu poţi să găseşti aşa finanţare, este strigător la cer. Eu zic că am găsit soluţii pe finalul anului trecut. În primul rând, folosim ceea ce avem, pentru că până la Comarnic avem un drum la 4 benzi, care este în regulă şi ne reduce foarte mult costurile. Inclusiv acolo erau tunele prevăzute, deşi e o zonă plană. Sunt optimist că la finalul acestui an să putem să scoatem la licitaţie primul tronson, de la Braşov în jos. Vom putea să scoatem la licitaţie începând de anul acesta acest lucru. Pentru 8 miliarde de euro nu găseşti finanţare. Eu consider o soluţie viabilă pentru dezvoltarea infrastructurii din România parteneriatul public-privat. Nu trebuie să o tratăm la «şi altele»”, a spus Sorin Grindeanu. Ministrul nu a putut spune care va fi capătul primului tronson ce va fi scos la licitaţie.

+9 -8

Comentarii

'Buza'

2023-03-01 14:49:35


'Cat de thampit sa nu faci 2 km pe an = cu 60 km in 30 ani? '

'Sergiu'

2023-02-25 18:08:00


'Da, este foarte clar, de hoti nu scapam, sunt numai minciuni spuse, Comarnic-Brasov sunt fix 60km…lasati vrajeala cu tuneluri etc.sunteti niste tradatori si putori, nu faceti nimic doar pasati problema… o gloata de idioti pusi unde nu le este locul.'

'Adrian'

2023-02-23 16:34:25


'160 km Comarnic-Brasov? Serios?\nBucuresti-Brasov 170 km.\nPloiesti-Brasov 110 km.\nComarnic-Brasov 60 km.\nPoate ni se va spune vreodata ale cui sunt interesele in zona. Nu ne mai vanturati ca la prosti ca nu exista consens intre administratiile locale si cele nationale. Cand se doreste se realizeaza si ce nu s-a mai facut! '

'Willy'

2023-02-22 10:33:35


'Sluga lui Dragnea e pe cai mari! Nici nu stiam ca asta e ministru!'

'Ghiocel Camelia '

2023-02-22 10:02:53


'Dar despre o varianta pe firul apei cu viaducte ce se poate spune? Oricum este mai ieftin decât cu tunele și mai rapid de executat. Sunt multe în Europa și avem specialiști în asemenea construcții. '

'Lazar'

2023-02-22 09:11:25


'Toti incompetentii ar trebuii mutati de la guvern in jos spre Rahova in loc de autostrada de la Brassov in jos.'

'Cineva'

2023-02-22 08:13:46


'Dl. Grindeanu...glumetul de serviciu al PSD-ului. Este la fel de glumet cand pomeneste de autostrada la Brasov ca si atunci cand nu intelegea ce se intampla cu ordonanta 13. Oricum sunt putini primi ministrii in lume care se pot lauda ca au fost demisi de propriul partid...'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie