Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
DEŞI FUSESE LANSAT CA O APRECIERE A BRAŞOVULUI,
Publicat la 30 iulie 2014
Grecii de la Olympus Dairy vor să lanseze brandul „Familia Braşoveanu” şi în Bucureşti. „Familia Braşoveanu creşte săptămânal, însă nu este un produs destinat întregii ţări. Anul acesta îl lansăm şi în Bucureşti”, a declarat presei centrale Ilias Pliatsikas, directorul general al Fabricii de Lapte din Hălchiu.
Brandul a fost lansat la finele lunii octombrie 2013 ca o apreciere pentru comunitatea braşoveană. „Am început ca o companie de familie şi suntem deja la a treia generaţie. Avem o experienţă de 80 de vrem să continuăm tradiţia. La Braşov se simţim ca acasă şi am lansat această gamă ca o apreciere pentru braşoveni. Vrem să ajutăm economia locală”, spunea atunci Dimitris Sarantis, preşedintele grupului de firme Tyras din care face parte şi Olympus Dairy.
Pliatsikas a anunţat că se aşteaptă ca în acest an fabrica să ajungă la o cifră de afaceri de 70 de milioane de euro, după ce anul trecut a fost încheiat cu un business de 55 de milioane de euro.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-26 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu