Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8168 - 23 apr 11:41

RALIU

Gîrtofan și Mârza la Raliul Sibiului: Peripeții, emoții, dar și distracție

Autor: Petra VÂRLAN

Publicat la 18 august 2020

Un nou loc pe podium pentru cei de la ProRally Team

Gîrtofan și Mârza la Raliul Sibiului: Peripeții, emoții, dar și distracție

Locul 2 la Raliul Sibiului după o cursă interesantă, cu emoţii pe final. Cam aşa s-ar putea caracteriza weekend-ul celor doi echipieri ProRally Team Braşov, Dan Gîrtofan şi Tudor Mârza. La întoarcerea pe macadamul sibian după mai mulţi ani, Giri şi Tudor au avut o evoluţie constantă, cu un ritm bun încă de la început. Pe nişte probe frumoase, dar care prezentau multe capcane, cei doi braşoveni au încercat şi reuşit să îşi atingă obiectivul, acela de a termina fără probleme prea mari şi de a obţine un rezultat important. „Totul a fost foarte bine până la Power Stage. Acolo am avut un moment în care am mers poate mai tare decât ar fi trebuit, astfel că am întârziat o frânare, ceea ce ne-a făcut, pe mine şi pe Tudor, să lovim cu partea stânga spate a maşinii un mal de pământ.  Deşi ne temeam că am făcut pană, am îndoit doar un braţ, astfel că am putut să ajungem la final şi cu un timp care să ne permită să ne clasăm pe locul 2. Ne bucurăm că nu a fost ceva mai rău şi că totul s-a terminat cu bine”, a declarat Dan Gîrtofan.
Campionul braşovean a mai adăugat: „A fost un raliu de supravieţuire. Duritatea traseului s-a văzut în numărul mare de abandonuri şi de probleme tehnice. Chiar dacă organizatorii au făcut eforturi foarte mari pentru ca probele să se prezinte în cel mai bune condiţii, au fost destule «capcane». Cu toate acestea a fost un raliu foarte frumos. Proba nouă, Râu Sadului, este una care mi-a plăcut la nebunie. O «specială» tehnică, dar şi de viteză, cu de toate. Iar Şanta pe noapte a fost ceva extraordinar. A fost cu adevărat o probă de raliu, cu suporteri pe măsură şi cu o atmosferă senzaţională. Maşina a fost ok, colaborarea cu Tudor foarte bună ca de obicei, iar băieţii din echipa tehnică s-au ridicat din nou la înălţime. Ne bucurăm foarte mult pentru rezultat şi abia aşteptăm să ne revedem pe probe la Raliul Iaşului”.

 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie